Przestrze┼╝enie przed lama z aukcji

Chcialem przestrzec przed lama (a raczej REELY SKY) sprzedawana na allegro za 150zl. Nieswiadomy kupilem dwie sztuki. Po blizszych ogledzinach okazalo sie, ze obie sztuki byly zalane woda.
Nie wiem jak dlugo w niej lezaly, ale obudowy potencometrow byly CALKOWICIE ZZARTE przez rdze. Elektronika w podobnym stanie. Wszystko bezczelnie przemyte WD40 i sprzedawane jako nowe modele z wyprzedazy stanow magazynowych. Na potwierdzenie moge zainteresowanym przeslac fotki. Nawet nie probowalem ich uruchamiac. Zaraz na nastepny dzien odeslalem sprzedajacemu. Mam nadzieje, ze odzyskam pieniadze ...
Add pictures here
Ôťľ