Re: Jak oczyścić i zakonserwować silnik na koniec sezonu

Witam, Nie namaczaj w metanolu. Potrafi trawić powierzchnie odlewów. Nie są to "straszne" zniszczenia ale raczej brzydkie ściemnienia i plamy. Rozbierz silnik, usuń wszystkie elementy z tworzyw, zalej WD-40 zawiń w szmatkę i wsadź do torebki foliowej żeby nie śmierdziało na kilka dni. Używam zwykłego WD-40 w sprayu, leję go tyle, że szmatka w którą jest zawinięty silnik jest wilgotna. Rozpuści to rycynę, która skleiła ci silnik. Potem umyj, złóż i wlej parę kropel normalnego oleju (nie rycyny) i już. W przyszłym sezonie, jak już przestaniesz lać paliwo z rycyną, wystarczy wykręcić świecę, wlać trochę oleju i zakręcić rozrusznikiem.
pozdrawiam
AD
Reply to
Adam D
Witam, przepraszam, ale o jakim końcu sezonu mówisz? ;))) Ja wprawdzie latam elektrykami, ale cały rok, może o czymś nie wiem? ;))) Pozdrawiam, Marek
Ps. Możesz wytrzymać bez latania kilka miesięcy? Ja jak 2-3 dni mam przerwę to chodzę jakiś taki skołowany...;))
Reply to
mores3
Najlepszy sposób, to nie dzielić roku na sezony i latać zawsze jak tylko się da :-)
Co do czyszczenia silnika z zapieczonych resztek oleju, to używam takiej pianki w sprayu do czyszczenia piekarnika. Jest bardzo skuteczna.
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl pisze:
Owszem, nie wiesz o istnieniu klasy FSR
Mumin
Reply to
Michał Mierzwa
No wiesz ten motor jest z helikoptera....
przemyslawstojczyk
Piotr
A jak się nazywa ta pianka i gdzie ją kupić?
> -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
przemyslawstojczyk
Oj tam, czepiasz się szczegółów...;))) Pozdrawiam, Marek
Reply to
mores3
Prosze tnij odpowiedzi i odpowiadaj pod zawartoscia...
Reply to
Doman
Ja podbieram żonie akurat taką jaką ma do czyszczenie piekarnika czy rożna.
Ostatnio:
pewnie musisz poskładać, ale jest wiele podobnych środków. Dostaniesz to w sklepach gdzie są środki czyszczące i proszki do prania.
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de