Piknik na Zarze - koniec zapisów !

Witam !

Chciałem już wczoraj zamknąć listę zgłoszeń. Jednak kilka osób prosiło mnie o przedłużenie zapisów. Ostateczny termin jest jednak we środę 22.06. Ze względów organizacyjnych musimy mieć najpóźniej do tego dnia wszystkie zgłoszenia. Od soboty rana (25.06.) nie będę już osiągalny emajlem. W razie czego podaję mój polski numer komórki (Heyah) 886148630. Numer ten będzie aktywny od popołudnia następnej soboty (25.06.)

Dla dojeżdżających samochodem od strony Gliwic, zamieściłem na stronie nową informację o zmianach ruchu.

Zyczę wszystkim spokojnego dojazdu. Trzymajcie kciuki za pogodę! Widzimy się najpóźniej w sobote o godz. 10:00 na briefingu przed hangarem!

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

No i zapraszam do galeri modeli uczestniczących w pikniku. Znów doszło kilka pięknych egzemplarzy!

Pozdrawiam i do zobaczenia

Piotr

Reply to
Piotrp_de

Witam !

Czy podczas spotkania na Żarze można będzie liczyć na jakieś "wyjazdowe sesje" sklepów modelarskich? Naszych, może czeskich, może niemieckich? Co zaoszczędzę na spaniu, chętnie wydam na szpej ;-) Diablotina bym kupił, może jakieś serwa.... Koledzy prowadzący sklepy, do tablicy :-)

Pozdr vonsky

Reply to
Piotr Szymanski

Będzie Model Partner, Model Making, może Blejzyk. Będą też przedstawiciele firmy Havel, producent Promyków ale nie wiem czy z towarem.

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotrp_de

UWAGA - w uzupełnieniu zamieściłem zdjęcia tego objazdu!

Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de

Dla dojeżdzających od strony : Rzeszów ,Kielce via Miechów Częstochowa via Olkusz.

W godzinach nocnych można przejechać przez Kraków bez problemu. Zwężenie Zakopianki zaczyna sie tuż za ostatnim wiaduktem za Krakowem .Jest to okolo

2000m .W ciągu dnia najlepiej przejechać zachodnią obwodnicą Krakowa w kierunku Chyżne i następnie już na Zakopiance skręcić w prawo na Bielsko Biała -Wadowice . Od strony Rzeszowa tuż za Wieliczką jest zjazd w kierunku A 4 i kierować sie na Chyżne . Na Zakopiance naprawdę ostrożnie bo to zdradliwa droga z odwrotnymi nachyleniami na łukach ! Serio !

Reply to
Roh

No to znakomity trening na Zar. Tam na tej drodze nad hotelem, też butelka pod wpływem tajemnych sił, turla się pod górę! Serio!

PZDR Piotr

Reply to
Piotrp_de

Piotrp_de napisał(a):

To złudzenie optyczne że jest pod górkę - przyglądałem się kiedyś dokładnie :)

Reply to
Piotr Piechota