UWAGA!!! Propozycja dojazdu na piknik w Nowym Targu

Zbliża się Piknik w Nowym Targu i chcieliśmy zaproponować lepszy dojazd do Nowego Targu dla tych co jadą z północy Polski.
Aby uniknąć korków na obwodnicy Krakowa i na zakopiance do Myślenic,proponujemy trasę sprawdzoną: zamiast z Katowic do Krakowa jechać do Bielsko Biała-Żywiec-Korbielów- /Przejście graniczne ze Słowacją /Zubrohlava-Bobrov-Lipnica Wielka -Jabłonka- Czarny Dunajec-Nowy Targ. Zapisy na: http://www.rc-lot-hobby.livenet.pl Pozdrawiam

Przepraszam, a w którym to miejscu jest ? Lotnisko, ale gdzie ? Na wschód od NT ?
Pozdrowienia
Roman Rumian
Robert pisze:

W Nowym Targu kierować się trzeba na Nowy Sącz, Bukowinę Tatrzańską, ZOBACZ MAPĘ
http://rc-lot-hobby.livenet.pl/mapa.jpg

Robert pisze:

Dzięki serdeczne ! :-) Chyba wiem gdzie to jest - niedawno jechałem tamtedy do Białki na narty.
Do zobaczenia na pikniku !
Roman Rumian