UWAGA!!! Propozycja dojazdu na piknik w Nowym Targu

Zbliża się Piknik w Nowym Targu i chcieliśmy zaproponować lepszy dojazd do
Nowego Targu dla tych co jadą z północy Polski.
Aby uniknąć korków na obwodnicy Krakowa i na zakopiance do
Myślenic,proponujemy trasę sprawdzoną:
zamiast z Katowic do Krakowa jechać do Bielsko Biała-Żywiec-Korbielów-
/Przejście graniczne ze Słowacją /Zubrohlava-Bobrov-Lipnica Wielka -Jabłonka-
Czarny Dunajec-Nowy Targ.
Zapisy na:

Robert
Przepraszam, a w którym to miejscu jest ? Lotnisko, ale gdzie ? Na wschód od NT ?
Pozdrowienia
Roman Rumian
Robert pisze: > Zbliża się Piknik w Nowym Targu i chcieliśmy zaproponować lepszy dojazd do > Nowego Targu dla tych co jadą z północy Polski. > Aby uniknąć korków na obwodnicy Krakowa i na zakopiance do > Myślenic,proponujemy trasę sprawdzoną: > zamiast z Katowic do Krakowa jechać do Bielsko Biała-Żywiec-Korbielów- > /Przejście graniczne ze Słowacją /Zubrohlava-Bobrov-Lipnica Wielka -Jabłonka- > Czarny Dunajec-Nowy Targ. > Zapisy na: >
Pozdrawiam >
Reply to
Roman Rumian
W Nowym Targu kierować się trzeba na Nowy Sącz, Bukowinę Tatrzańską, ZOBACZ MAPĘ

Robert
Robert pisze:
Dzięki serdeczne ! :-) Chyba wiem gdzie to jest - niedawno jechałem tamtedy do Białki na narty.
Do zobaczenia na pikniku !
Roman Rumian
Reply to
Roman Rumian