Piknik modelarski w Lisich Kątach

Witam!!! Zgodnie z obietnicą organizujemy Pierwszy Modelarski Piknik w Lisich Kątach. Piknik odbędzie się 15.05.2004r. a jeżeli aura niedopisze to 16.05.2004r.
Więcej informacji mozna znaleźć na stronie:
http://www.asmodelhobby.webpark.pl/PIKNIK.htm
Zapraszam !!!!!!!!!!!!

Witaj!
Bardzo się cieszę, że w tym terminie, bo akurat wtedy tam są zawody na które się wybieram, ale czy zawody z piknikiem nie będą kolidować? Wziąłeś to pod uwagę?
Pozdrówka

Zawody zostały przeniesione na inny termin. Oczywiście zawody i Piknik to 2 wykluczające się imprezy

Eeeeee, a to przepraszam. Widać jestem niedoinformowany :( A na kiedy jeśli można wiedzieć?
Cholera, byłem pomysłodawcą lokalnego spotkania i... zrobił się zlot. :) Czemu nie. Konkurs na lądowanie wygram - mój elektryk ląduje do ręki. :)
--
Pozdrówka PiotrP www.piotrp.friko.pl
http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=17195&q=piotrp72&k=2

Ale trzeba przyznac, że twój pomysł był dobry, a co do lądowania na celność to zobaczymy, oczywiście życzę wygranej ale sam nie odpuszcze:)

znane już są koszty noclegu i wyżywienia, nocleg 20zł i całodzienne wyżywienie 20zł.