Piknik modelarski w Lisich Kątach

Witam!!!
Zgodnie z obietnicą organizujemy Pierwszy Modelarski Piknik w Lisich Kątach.
Piknik odbędzie się 15.05.2004r. a jeżeli aura niedopisze to 16.05.2004r.
Więcej informacji mozna znaleźć na stronie:
!!!!!!!!!!!!
Reply to
michals
Witaj!
Bardzo się cieszę, że w tym terminie, bo akurat wtedy tam są zawody na które się wybieram, ale czy zawody z piknikiem nie będą kolidować? Wziąłeś to pod uwagę?
Pozdrówka
Reply to
Dzozi
Zawody zostały przeniesione na inny termin. Oczywiście zawody i Piknik to 2 wykluczające się imprezy
Reply to
michals
Eeeeee, a to przepraszam. Widać jestem niedoinformowany :( A na kiedy jeśli można wiedzieć?
Reply to
Dzozi
Cholera, byłem pomysłodawcą lokalnego spotkania i... zrobił się zlot. :) Czemu nie. Konkurs na lądowanie wygram - mój elektryk ląduje do ręki. :)
Reply to
PiotrP
Ale trzeba przyznac, że twój pomysł był dobry, a co do lądowania na celność to zobaczymy, oczywiście życzę wygranej ale sam nie odpuszcze:)
Reply to
michals
znane już są koszty noclegu i wyżywienia, nocleg 20zł i całodzienne wyżywienie 20zł.
Reply to
michals