[RC] Piknik modelarski w Poznaniu ?

Czy ktoś słyszał może o tym, ze w niedzielę 1 maja ma być spotkanie
(piknik ?) modelarzy na lotnisku w podpoznańskich Bednarach ???
Wiadomość mam od dziadka z obsługi lotniska...
Reply to
Piotr Konopka
Ja te¿ tak s³ysza³em ;) Od Teosa .....
Reply to
Krzysztof "TTQ" Pick
A - czyli to prawda. A wiesz może o której godzinie ??
Reply to
Piotr Konopka
Uściślając - nie piknik tylko Oficjalne Otwarcie Sezonu Letniego i Zamkniecie Sezonu Zimowego :-))) w Klubie Modelarstwa Lotniczego przy CK "Zamek" Wszyscy goście mile widziani. Ja się wybieram jak wstanę i zjem sniadanko czyli ok. 10-tej.
Reply to
Teos
No i impreza się odbyła. Teosa ze skrzydełkiem namierzyłem, ale poźniej gdzieś cichaczem umknął ;) Było sporo modeli - od 50cm latadełek na baterie do 3 i 4-ro metrowych makiet i akrobatów plus jet - wiadomo czyj :)
Wszyscy latali na potęgę, w powietrzu było gęsto, oj gęsto - aż doszło do bliskiego spotkania Rysiowego 3-metrowego akrobata z całkiem pokaźnym dwupłatowcem, co dla dwupłata zakończyło się upadkiem na ziemię w wielu kawałkach a Rysiu pozbawiony 1/3 prawego skrzydła wylądował bez dalszych strat !!!
Pogoda piękna - nic tylko latać - było super.
Reply to
Piotr Konopka
Szkoda ¿e nie informujecie o takich imprezkach wcze¶niej. Dowiedzia³em sie o tym dopiero dzisiaj czyli ju¿ po imprezce a chêtnie bym siê pojawi³ i polata³.Mam do oblatania du¿ego trenerka a do¶wiadczonych modelarzy by³o tam pod dostatkiem no i my¶lê ¿e by pomogli. No ale co siê odwlecze to nie uciecze :))))
pozdrawiam xArEs
Reply to
xArEs
Być może jutro spotkamy się w mniejszym już gronie na Bednarach celem oblatania nowego trenerka dla początkującego kolegi. Jeżeli masz ochotę to zapraszamy również.
Reply to
Piotr Konopka
Nie orientujesz sie czy ( i z jakim skutkiem) w powietrze wzbil sie model Polikarpova I-16? Taki pekaty, bialy z czerwonymi napisami:)) Wyjechalismy z Teosiem wczesniej a bardzo jesem ciekaw jak sie sprawil w powietrzu.
pozdrawiam
Adam
Reply to
Ozzy
Niestety nie poleciał - problemy z podwoziem spowodowały, że własciciel zrezygnował z próby startu.
Reply to
Piotr Konopka