odlewanie znalu w warunkach domowych

Witam !
Chodzi mi o uzyskanie odlewów o ma³ych rozmiarach powiedzmy 3-5 cm ze znalu
w warunkach domowych.
Mam zamiar u¿yc formy z gipsu lub odmiany "gumy".
Czy ma kto¶ jakie¶ doswiadczenie, co do form ? czy uzyskam dobre oddanie
szczegó³ow, czy moze pomy¶leæ o jakim¶ od¶rodkowym odlewaniu. wszelkie
sugestie mile widziane.
Jacek
Reply to
jacek
Nie baw siê gipsem. Polecam raczej "uszczelniacz do pieców i kominków", taki kartusz, jak wszystkie silikony w supermarketach, produkcji Soudal. Wydzier¿y 1500C. Nak³adasz, wygrzewasz w piekarniku, albo na gazie i robi siê twardy jak kamieñ. Ciekaw jestem, czy znalu by nie da³o siê stopiæ w kuchence mikrofalowej :-)
Konrad
Reply to
KA
Chyba nie bo nie zawiera wody, a jak by strzela³o :-) Jacek
U¿ytkownik "KA" snipped-for-privacy@b.c napisa³ w wiadomo¶ci news:ciuha4$cvu$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
Reply to
jacek
A jak my¶lisz co to tak strzela? Pr±d, panie! Pr±d elektryczny. A jak pr±d p³ynie, to siê metal grzeje, nie?
Konrad
Reply to
KA
Niez³a forma powinna wyj¶æ z talku i szk³a wodnego. Metody od¶rodkowe to pewnie ju¿ nie domowe metody. W domowej metodzie najlepiej wlewaæ powoli zostawiaj±c odpowiedni nadlew i odpowietrzanie. Problemem mo¿e byæ odpowiednie dogrzanie wsadu.
Reply to
wt
U¿ytkownik "KA" snipped-for-privacy@b.c napisa³ w wiadomo¶ci news:ciuk2f$qpu$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
z tego co wiem to substancje zawieraj±ce wode grzej± sie w kuchence pod wp³ywem tarcia A pozostaje jeszcze temperatura, znal to nie kurczak.
jacek
Gdzies widzialem opis jak przerowbic mikrofale na maly piec hutniczy :) Nie pamietam , co tam topili, ale na pewno jakies metale. Ale dawno juz bylo... moze jakby pogooglac ?
pozdr.
Reply to
Sundayman
: No w³a¶nie czy tam s± pr±dy wirowe ?
A pewnie ¿e s±. W ogóle po to daj± wiatraki, ¿eby elektrony ze¶wirowa³y i nie przypala³y kuraka ;-) (serio)
m.
Reply to
invalid unparseable