Odlewanie gipsowych cegiełek

Witam!
Mam zamiar zrobić makietę mojego domku jednorodzinnego. I mam problem ,
ponieważ nie wiem z z czego mażna by w prosty i w miarę szybki sosób odlać
rózne formy np. cegiełki różnej wielkości. Może ktoś wie gdzie można kupić
formy odlewnicze ( oprócz cytadeli.pl) , wie z czego zrobić lub co można
wykorzystać do odlewu .
Z góry dziękuję
hubold
Reply to
Hubold
Hubold napisał(a): Może ktoś wie gdzie można kupić
Witam. A te z cytadeli.pl sie nie nadaja? Pozdrawiam. Artur
Reply to
Stompadriver
Witam!
No to jescze jedno pytanie do tego tematu. Z czego mżna robić formę do odlewania, wiem ,że jest Gumosil ale coś innego . Np. silikon ale jaki ?
Z góry dziękuję
Reply to
hubold
No nieee.....to jest szczyt lenistwa!!! Podałem Ci linki, na których znajdziesz wszystko, ale Ty chcesz aby za Ciebie szukać tego co Ci jest potrzebne. Tam jest wszystko podane jak na talerzu. A może chcesz aby Ci to jeszcze ktoś zrobił, cooo???? B.
Reply to
Barto