Odlewanie gipsowych cegie艂ek

Witam!
Mam zamiar zrobi膰 makiet臋 mojego domku jednorodzinnego. I mam problem , poniewa偶 nie wiem z z czego ma偶na by w prosty i w miar臋 szybki sos贸b odla膰
r贸zne formy np. cegie艂ki r贸偶nej wielko艣ci. Mo偶e kto艣 wie gdzie mo偶na kupi膰 formy odlewnicze ( opr贸cz cytadeli.pl) , wie z czego zrobi膰 lub co mo偶na wykorzysta膰 do odlewu .
Z g贸ry dzi臋kuj臋 hubold
Hubold napisa艂(a): Mo偶e kto艣 wie gdzie mo偶na kupi膰

Witam. A te z cytadeli.pl sie nie nadaja? Pozdrawiam. Artur

Tu: http://www.inkluz.pl/archiwum/inkluz48/main/felietony.html http://www.jotte.com.pl/modules.php?name=Sections&op=listarticles&secid  http://www.nimin.net/how_to/page_01.htm znajdziesz troch臋 ciekawych rzeczy na ten temat. Pozdrawiam. B.
Witam!
No to jescze jedno pytanie do tego tematu. Z czego m偶na robi膰 form臋 do odlewania, wiem ,偶e jest Gumosil ale co艣 innego . Np. silikon ale jaki ?
Z g贸ry dzi臋kuj臋

No nieee.....to jest szczyt lenistwa!!! Poda艂em Ci linki, na kt贸rych znajdziesz wszystko, ale Ty chcesz aby za Ciebie szuka膰 tego co Ci jest potrzebne. Tam jest wszystko podane jak na talerzu. A mo偶e chcesz aby Ci to jeszcze kto艣 zrobi艂, cooo???? B.