[NTG] Forma do odlewów gipsowych

Witam wszystkich iproszę o pomoc (przepraszam za NTG). Muszę zrobić formę do odlewów z gipsu prostych brył, np. kuli, owalu (jajka) i tp. probowałem użyć do tego celu zwyklego silikonu do uszczelnień ale nic z tego nie wyszło. Na pewno macie na to inny sposób, bardziej skuteczny i mam nadzieję że mi pomożecie. Pozdrawiam

Krzysiek

Reply to
Krzysztof Kamieński

W sklepach dla plastyków jest lateksowa masa.

dinozaur

Użytkownik "Krzysztof Kamieński" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:00fc01c50fb8$55378c30$1c00010a@mariasz...

Reply to
dinozaur

Zobcza tu:

Gumosil
mozesz sprawdzic gdzie najblizej ciebie jest hurtownia:
kupic przez siec:

Sveio