[NTG] Forma do odlewów gipsowych

Witam wszystkich iproszę o pomoc (przepraszam za NTG).
Muszę zrobić formę do odlewów z gipsu prostych brył, np. kuli, owalu (jajka)
i tp. probowałem użyć do tego celu zwyklego silikonu do uszczelnień ale nic
z tego nie wyszło.
Na pewno macie na to inny sposób, bardziej skuteczny i mam nadzieję że mi
pomożecie.
Pozdrawiam
Krzysiek
Reply to
Krzysztof Kamieński
W sklepach dla plastyków jest lateksowa masa.
dinozaur
Użytkownik "Krzysztof Kamieński" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:00fc01c50fb8$55378c30$1c00010a@mariasz...
Reply to
dinozaur
Zobcza tu:
Gumosil
mozesz sprawdzic gdzie najblizej ciebie jest hurtownia:
kupic przez siec:
Sveio