Piknik Zar i Bezmiechowa

Witam,
już tylko 2 dni zostały na zapisanie się na Piknik! Tych którzy nie zdążą się zapisać do czwartku, zapraszamy w charakterze widzów.
Pozdrawiam i do zobaczenia na Pikniku!
Piotr
http://www.piotrp.de

lista zapisów została właśnie zamknięta rekordową ilością pilotów. Kolegów, którzy "nie zdążyli" się zapisać zapraszamy na przyszły rok, a w tym roku jako widzów. Mam nadzieję, że jak zawsze i w tym roku pogoda nam dopisze.
Ja już jestem na Zarze od soboty wieczora - tak więc do rychłego zobaczenia!
Pozdrawiam Piotr
http://www.piotrp.de