Piknik Zar / Bezmiechowa

Witam,
na wstępie przypomnienie o trwających zapisach na Piknik - jak zawsze na
stronie

Już mamy całkiem pokaźną liczbę uczestników - także chętnych do Bezmiechowej.
To wspaniale. Już wielu kolegów mi meldowało, że (tak jak i ja) nie mogą się
już pikniku doczekać. :-)
Jednak po pierwsze - mam naprawdę mało zgłoszeń od kolegów deklarujących pomoc
organizacyjną. Czyli przy wydawaniu nadajników, jako kierownicy lotów itd.
Naprawdę liczę na zainteresowanie w tej sprawie, gdyż jest to impreza
niekomercyjna i nie da się do tych zwykłych pomocniczych funkcji zatrudnić
ludzi. Bardzo więc proszę o mały wkład w sprawy organizacyjne. Liczę na nawał
emajli w tej sprawie :-)
W tej chwili też uzupełniłem galerję modeli na piknik o kilka wspaniałych
modeli (m.inn. 2 modele z silnikami gwiazdowymi MOKI 215 ccm!). Niestety
galeria jak do tej pory jest prawie pusta. Proszę o podesłanie zdjęć modeli
biorących udział w Pikniku. Każdy model się liczy i każdy jest równie godny
zaprezentowania go w galerii.
Bezmiechowa - tam na razie możliwości noclegowe wydają się być wyczerpane i
ostatnie zgłoszenia będą już musiały być wpisane na listę rezerwową. Na
początku maja będę rozsyłał potwierdzenia ostateczne i prosił raz jeszcze o
potwierdzenie przyjazdu oraz wpłacanie zaliczki. Ci koledzy, którzy nie
odpowiedzieli na poprzednie emajle i nie odpowiedzą na takowe w maju, nie będą
uwzględnieni w przydzale noclegów. Niektórzy niestety podali niedziałające
adresy emajlowe i nawet prośby o kontakt tu na grupie nie odniosły skutku. Tak
więc we własnym interesie proszę zadbać by Wasz nocleg w Bezmiechowej został
przeze mnie potwierdzny!
Pozdrawiam piknikowo
Piotr

Piotrp_de
No niestety :-((( Na mój apel tutaj, jak do tej pory zadeklarował 1 Kolega (słownie - jeden)! I to jeden z kilku, którzy i tak na każdym pikniku chętnie pomagali - jeden z tych na których zawsze, bez pytania wiem że na 100% mogę liczyć!
Koledzy - jeszcze raz prośba - POTRZEBA POMOCY PRZY ORGANIZACJU PIKNIKU! Nie jest to cic strasznego i sprawia też dużo satysfakcji! Liczę na Wasze zgłoszenia.
Potem będzie wielu krytykujących organizację pikniku - tak zawsze było. Więc jak można krytykować, to i maożna samemu przyłożyć pomocną dłoń, by powodu do krytyki było jak najmniej. Jeszcze raz przypominam - ten piknik jest organizowany przez nas i dla nas!
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
Piotr, Nie wiem jak bylo z naborem w zeszlych latach, ale wydaje mi sie, ze jest jeszcze troche za wczesnie na "finalne" planowanie uczestnictwa. Ja sam sie juz zapisalem ale mam tak 90% pewnosci, ze dam rade przyjechac. U mnie w firmie np. nie bylo jeszcze planowania urlopow. To samo dotyczy rodziny. Moze sie okazac, ze pomimo najlepszych checi zostane upupiony "wyzszymi priorytetami" :) Wole sie wiec nie deklarowac aby nie sprawic zawodu w przypadku zmiany planow. Sadze, ze dopiero w czerwcu albo nawet w lipcu bedzie "kechup effekt" i masa ludzi zglosi swoj akces do tej imprezy. To nie jest zadna krytyka, tylko takie luzne uwagi jakie mi sie nasunely.
Pozdrawiam Adam
Reply to
Adam Wieczorek
To jest różnie. Dla niemców czy greków jest istotna wczesna możliwość zaplanowania urlopu. Tu w wielu dużych firmach urlopy planuje się w listopadzie na następny rok.
Tak więc za wcześnie nie jest nigdy a za późno może być często:-) Każdy kto się i w ostatniej chwili zgłosi - będzie też mógł brać udział w Pikniku. Co najwyżej będzie miał problemy ze znalezieniem noclegu. Jeżeli ktoś będzie musiał z uczestnictwa zrezygnować a wcześniej zaplanował - to też jego sprawa. Było by miło gdyby mnie o tym odpowiednio wcześniej poinformował - i tyle.
Niestety z ubiegłych lat wiem, że potem pozostaje szukanie np. kierownika lotów "z łapanki". Jest to trudne i jak w ubiegłym roku było, prowadziło do tego, że nieliczni koledzy musieli spędzać wiele godzin na upalnym słońcu i znalezienie następcy było praktycznie niemożliwe.
Tak wielka modelarska brać jak na Zarze, musi być w stanie wydelegować kilka, klkanaście osób, które na zmianę po godzinie w sobotę i niedzielę będą mogły pełnić funkcję kierownika lotów czy działać przy wydawaniu nadajników. I nie muszą to być zawsze co roku te same osoby. Dlatego też moje apele i prośby o deklarowanie chęci pomocy. Mamy już ponad 90 zameldowanych uczestników i jak dotąd aż :-( 3 osoby które chcą pomóc.
Pozdrówka Piotr
Piotrp_de