Piknik Zar 2006 - informacja

Witam,

chciałbym przypomnieć prośbę o nadsyłanie zdjęć modeli biorących udział w tegorocznym Pikniku. Galeria niestety świeci jeszcze pustkami.

W hotelu w Bezmiechowej zwolniły się jeszcze miejsca. Bardzo proszę o kontakt jeśli ktoś chciałby być tam z nami a nie ma jeszcze zaklepanego noclegu.

Przypominam też, że ze względu na tegoroczny termin Pikniku (środek wakacji) mogą być większe problemy ze znalezieniem noclegów w Międzybrodziu niż zwykle. Proszę o możliwie szybkie zaklepanie sobie pokoi, tak by w ostatnim momencie nie zostać "na lodzie".

Kolegom, którzy zadeklarowali chęć pomocy organizacyjnej bardzo dziękuję! Potrzeba mi jeszcze kilka osób, szczególnie do pomocy przy depozycie nadajników, ale i też do pełnienia funkcji kierownika lotów. Wydawanie nadajnków musi być sprawniejsze niż w ubiegłych latach. Dzięki kolegom mamy w tej chwili soft do PC umożliwiający znakomite usprawnienie ewidencji. Brak jeszcze jednak kilku chętnych, którzy po godzinie w sobotę i niedzielę pomogli by w depozycie.

Ponadto, na stronie piknikowej opublikowałem nowe logo Pikniku.

Serdecznie pozdrawiam

Piotr

Piotrp_de