Piknik Zar-Bezmiechowa 2007 WAZNE!

Drodzy Koledzy,

jest kilka nowinek z Bezmiechowej o których pragnę Was poinformować. Po mału
należy znów pomyśleć o potwierdzeniach noclegów. Jak na razie rośnie nam lista
rezerwowa. Mam jeszcze kilka zgłoszeń, które nie zostały potwierdzone na
początku lutego. Są osoby których adresy emajlowe są albo nieaktualne albo
konta są przepełnione i brak z nimi kontaktu. Niestety osoby te w razie
ponownego braku odpowiedzi na ten e-mail będę zmuszony zdjąć z listy.

Tym razem podsyłam Wam listę (pdf) obłożenia pokoi w hotelu AOS, domku pilota
tamże oraz pensjonatu Skrzydła (u Cezarego Zdrójkowskiego). Aby możliwie
dobrze gospodarować miejscami noclegowymi musiałem poprzesuwać i dopasować
wszystko raz jeszcze. Mam nadzieję, że obędzie się bez "reklamacji" z Waszej
strony, ale jak by co - to stoję do dyspozycji i z pewnością będę się starał
spełnić wszelkie życzenia.

Od natychmiast aż do 15go czerweca należy wpłacać zaliczkę w wysokości 200,-
PLN od dorosłej (pełnoletniej) osoby na poczet rezerwacji noclegu na konto:

UWAGA - konto i adresy podane zostały tylko za pośrednictwem emaila

Brak wpłaty na koncie do tego terminu spowoduje anulację rezerwacji i
możliwość dopisania osób z listy rezerwowej. Tym razem naprawdę chcemy by
miejsca zostały możliwie dobrze wykorzystanie i liczymy na zrozumienie z
Waszej strony. Osoby znajdujący się na liście rezerwowej, proszone są o
niewpłacanie pieniędzy. Wpłata będzie okonieczna dopiero po ewentualnym
przeniesieniu na zwalniające się miejsce.

Lista rezerwacji zostanie od 16 czerwca udostępniona na stronie piknikowej,
tak by każdy mógł sprawdzić aktualny stan rzeczy. Proszę o sprawdzanie listy i
możliwie natychmiastowe reklamowanie ewentualnych nieścisłości lub pomyłek.

Następną nowinką z Bezmiechowej, jest fakt otwarcia w Hotelu AOS restauracji
Tym samym rozwiązują się kwestie organizacyjne
wyżywienia. W załączniku do tego emaila przesyłam także skan karty dań.

Niniejszy tekst zostanie też opublikowany na stronie piknikowej, na "preclu"
oraz na forum PWM. Gdyby ktoś z Was nie otrzymał tego emaila normalną drogą,
to proszę o natychmiastowy kontakt!

Pozdrawiam

Piotr Piechowski

Piotrp_de
S± jeszcze miejsca? U¿ytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@vp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Reply to
Wing
Jeżeli chodzi o Hotel AOS / pensjonat Skrzydła, to można się wpisać na listę rezerwową. Będzie decydowała kolejność zgłoszeń. Jak ktoś nie potwierdzi i nie wpłaci zadatku to się mogą miejsca zwolnić. Jednak to dopiero okaże się od połowy czerwca.
Można też starać się na własną rękę znaleźć coś w bliższej lub dalszej okolicy. Możliwe są tam też noclegi we własnych namiotach lub samochodach czy przyczepach campingowych.
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de