Piknik Modelarski - Żar 2005

Drodzy koledzy - modelarze,

w imieniu organizatorów mam przyjemność zaprosić Was do uczestnictwa w
kolejnym, piątym już Pikniku Modelarskim "Żar 2005". Jak i w latach ubiegłych,
celem Pikniku jest spotkanie modelarzy różnych krajów, wymiana doświadczeń i
radość ze wspólnego latania. Wszystkie modele są mile widziane, od małych
deproniaków po giganty modelarskie. Szczegóły znajdziecie na stronie:
Przepraszam, że
strona ta to jeszcze "budowa" i funkcjonuje tam tylko strona o Pikniku oraz
lista zgłoszeń.

We wszystkich sprawach (pytania, propozycje, "skargi i wnioski") proszę o
kontakt na piknik2005<at>piotrp.de

Do zobaczenia na Żarze!

Piotr Piechowski

Reply to
Piotrp_de
Hej,
Może troszkę OT, ale bardzo podoba mi się nowy "imidż" Twojej strony. Powodzenia w dalszej rozbudowie!
Reply to
Lukasz
Dzięki - cała zasługa w tym naszego "preclowego" kolegi - Tomka Mroza! Tu jeszcze raz dzięki! On też napisał mi listę zgłoszeń i wytrzymał tyle z moim nieuctwem w zakresie PHP. Chwała mu za to!
Pozdrawiam (jeszcze świątecznie) :-)
Piotr
Reply to
Piotrp_de
Jakby jeszcze Tomek spojrzał łaskawszym okiem na użytkowników mniejszych monitorów, którzy używają rozdzielczości 800x600 :(
Reply to
Piotr Konopka
Uwaga!
Prosimy uczestników o nadsyłanie zdjęć wszystkich modeli, które wezmą udział w Pikniku. Uruchomiliśmy właśnie galerię tych modeli. Zdjęcia proszę nadsyłać w formacie jpg i wielkości 460 punktów (dłuższy bok). Proszę podać Nazwę, typ (np. szybowiec, silnikowy akrobacyjny itp) oraz rozpiętość modelu. Każdy model, bez względu na jego wielkość czy cenę jest tak samo wart pokazania go w tej galerii! Z góry dziękuję!
Dziękuję taż Markowi Urbaniczowi za podunięcie tego pomysłu.
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de
Witajcie
Bardzo mily i sympatyczny pomysl!! Kiedy jest zamkniecie galerii, bo np. ja nie wiem ktory z moich modeli do Zaru przezyje :-)
Pozdrawiam
Alex > > > > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
rcflight
Dzięki! No wiesz, aktualizacja na bieżąco jest możliwa aż do mojego wyjazdu na Zar, czyli do tak gdzieś 10 dni przed imprezą. Tak więc w razie zejścia ;-) można albo udekorować czarną ramką albo poprostu skasować (czyli uczynić ze zdjęciem to samo co uczynione zostało z modelem) ;-)
Pozdrawiam Piotr

Piotrp_de
Witam,
właśnie uzupełniłem aktualne ceny obowiązujące na Pikniku. Zapraszam na stronę. Jeszcze raz proszę o przysyłanie zdjęć modeli biorących udział w pikniku.
Pozdrawiam Piotr
Piotrp_de