Coś dla was jest pod choinką;-)

Coś leży dla Was pod choinką:
Jaroslaw Manek
PIEKNY!!!!!!!!!! A Challengera nie masz na składzie? Pozdrawiam Wigilinie Władek
Reply to
Wladek_J
Sš piękne , poproszę jeden kugel
Reply to
kugel
ćmy też potrafią być piękne, ale poczciwego PO 2 alias CSS 13 mi trzeba :-)
Pozdrawiam, dziękuję za wspaniały serwis foto i życzę spokojnych Swiąt
Piotr
Piotrp_de
Użytkownik Piotrp_de napisał:
serwis fajny tylko czemu specjalnie dla niego musze odpalac explodera... ale to nie jest wazne... (to za pewna reklama) :)
Reply to
AlexY
Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Jeden taki stoi niedaleko w hangarze, czekam tylko na przedgląd do nadania klasy, żeby za jednym wstydem obfocić niewidoczne zwykle sczegóły.
Reply to
Jaroslaw Manek
Dnia 2004-12-24 21:24, Użytkownik AlexY napisał:
bo html zrąbany, użyj:
Jakub Witkowski
Użytkownik Jakub Witkowski napisał:
> [...]
razu lepiej :) dzieki