Zar - Piknik

Witam,
chciałem przypomnieć o trwających zapisach na pinik na Zarze. Ze względów
organizacyjnych będę wdzięczny za możliwie wczesne zgłoszenie swojego udziału.
Zapisy zamkniemy 19 czerwca. Szczegółowe informacje o Pikniku na mojej stronie
(link poniżej).
Serdecznie pozdrawiam no i do zobaczenia na zarze!!!
Piotr

Piotrp_de
Tylko ¿eby pogoda dopisa³a, z go co pamiêtam to przez 2 ostatnie lata pada³ deszcz :( .
Pozdrowienia z góry ¯ar :D
U¿ytkownik "Piotrp_de" <piotrp snipped-for-privacy@op.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Reply to
news.tpi.pl
No miejmy nadzieję, że nie będzie gorsza niż w ubiegłym roku. Wtedy tylko jedna ulewa w sobotę wieczorem popsuła nam szyki. Dwa lata było gorzej, ale 3 lata temu była wspaniała.
Pozdrawiam Piotr
Reply to
Piotrp_de