Zar - Piknik

Witam,

chciałem przypomnieć o trwających zapisach na pinik na Zarze. Ze względów organizacyjnych będę wdzięczny za możliwie wczesne zgłoszenie swojego udziału. Zapisy zamkniemy 19 czerwca. Szczegółowe informacje o Pikniku na mojej stronie (link poniżej).

Serdecznie pozdrawiam no i do zobaczenia na zarze!!!

Piotr

Piotrp_de

No miejmy nadzieję, że nie będzie gorsza niż w ubiegłym roku. Wtedy tylko jedna ulewa w sobotę wieczorem popsuła nam szyki. Dwa lata było gorzej, ale 3 lata temu była wspaniała.

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotrp_de