Malowanie mosi─ůdzu na strym zegarze ko┼Ťcielnym - jak

WItam
Chcemy wymalowa─ç odnowi─ç zegar 10 letni na wie┼╝y ko┼Ťcielnej
on ma elementy mosi─Ö┼╝ne czym to wymalowa─ç by super wygl─ůda┼éo ?
Macie jakie┼Ť sugestie?
Add pictures here
Ôťľ

Obr├│bka chemiczna zako┼äczona pasywacj─ů. Na to jaki┼Ť dobry nowoczesny lakier bezbarwny. Pytasz o malowanie, to taka proteza b─Ödzie. Na chwil─Ö.

Ôťľ
To by wamaga┼éo demonta┼╝u wsztstkich element├│w my┼Ťa┼éem o pa┼Ťcie polerskiej potem podk┼é─ůd a potem spray w stylu masi─ůdz w sprayu
Add pictures here
Ôťľ

Pro┼Ťciej b─Ödzie jak si─Ö pomodli─ç o cudowne wyczyszczenie. Tylko czy zadzia┼éa? W zasadzie musi zadzia┼éa─ç bo to ko┼Ťci├│┼é. Tam w zasadzie. Zadzia┼éa na pewno. Ty nic nie kombinuj z pastami bo tylko Boga wpienisz. Zm├│w pacierz i jutro zegar b─Ödzie jak nowy. Od razu popro┼Ť ┼╝eby si─Ö synchronizowa┼é z Frankfurtem. Jak ju┼╝ b─Ödziesz rozmawia┼é to powiedz ┼╝e to ja kogutek Ci poradzi┼éem. I ┼╝e przyda┼é by mi si─Ö jaki┼Ť lepszy samoch├│d. Bo ten co mam okres ┼Ťwietno┼Ťci ma za sob─ů. Lubi─Ö ma┼ée samochody. Smart mi si─Ö podoba. Nie musi by─ç nowy, jak tam chytry nie jestem. Taki dwulatek z dizelkiem. B─Ödziesz pami─Öta┼é?

Ôťľ

Mosi─ůdz pomalowany lakierem imituj─ůcym mosi─ůdz-cude┼äko. W Rumuni widzia┼éem tak─ů konstrukcj─Ö zadaszenia peron├│w dworcowych wykonan─ů z kutego metalu, pi─Öknie zdobiona, fantazyjnie powyginana, ale zardzewia┼éa. Co zrobili? Wszystkie s┼éupu obudowali plastikowym saidingiem :-P
--

Add pictures here
Ôťľ

Na elementy skorodowane dobry b─Ödzie Hammerit, albo w┼éasne kompozycje, jak kto potrafi. Na wypolerowany mosi─ůdz dobry mo┼╝e by─ç bezbarwny lakier UV b┼éyszcz─ůcy lub matowy, wed┼éug potrzeb. Utwardzi si─Ö sam. Wa┼╝ne jest jakie mikstury k┼éadzie si─Ö na inne ju┼╝ po┼éo┼╝one. Na przyk┼éad cynkor wytrzyma┼é oko┼éo 30 lat.
Add pictures here
Ôťľ

Wiem ze poj─Öcie " ┼éadne " jest wzgl─Ödne. Dla niego ┼éadne to mo┼╝e wyglansowane do po┼éysku. Dla Ciebie pomalowane farb─ů olejn─ů w kolorze majtkowym. Jeden lubi og├│rki inny ogrodnika c├│rki. A tak z ciekawo┼Ťci. M├│g┼éby┼Ť rozszerzy─ç o lakierze UV utrwalaj─ůcym si─Ö od s┼éo┼äca. Pytam bo z tego co wiem taki specyfik nie istnieje. Wszystkie farby i lakiery jakie znam i z jakimi mia┼éem kontakt i jakich u┼╝ywa┼éem potrafi┼éy si─Ö popsu─ç od s┼éo┼äca ale nie utrwali─ç. Nie to widmo, nie te moce. Na dodatek w stanie nieutrwalonym dziwne pH wskazuj─ůce ┼╝e s─ů to substancje ┼╝r─ůce. potwierdzone jest to w kartach wyrobu. Du┼╝o ostrze┼╝e┼ä o szkodliwo┼Ťci i konieczno┼Ťci u┼╝ywania odzie┼╝y ochronnej, r─Ökawic i okular├│w.

Ôťľ