Silnik na h2o2

Witam
Mam pytanie na ktore modelarze moga znac odpowiedz:
Czy ktos w Polsce probowal budowy silnika rakietowego (w skali modelu)
zasilanego h2o2, ewentualnie w ogole modelarskich silnikow na paliwo
ciekle?
Dzieki za ewentualne odpowiedzi albo linki do zasobow.
Reply to
Maciek
Dnia Thu, 7 Oct 2004 19:40:01 +0200, Maciek napisał(a):
Aha, poczytaem troche grupe i zeby uniknac flame'a od razu mowie, ze nie zamierzam niczego budowac :)
Reply to
Maciek
Ostatnio by³o na grupie o Klubie Gara¿owych Rakietników. Wydaje mi siê, ¿e je¿eli kto¶, to chyba tylko oni prowadz± do¶wiadczenia z silnikami na paliwo p³ynne. Poszukaj na google.
Lukasz
Reply to
Lukasz Stela
Dnia Thu, 7 Oct 2004 22:49:03 +0200, Lukasz Stela napisał(a):
A nie probowali tylko wysadzic sie w powietrze (z tragicznym finalem)?
Ich www nie dziala, moze zawiesili dzialalnosc...? W kazydm razie dzieki.
Reply to
Maciek