Rysy na pleksi

Czy znacie jakie¶ metody usuwania rys z pleksi? Potrzebuje wykonaæ taki
zabieg na szybie z przyczepy kempingowej.
TIA
Reply to
Michał
pasta do zêbów krajowa - szmatka i d³ugie czyszczenie
Reply to
Jerzy
Thu, 29 Apr 2004 20:23:53 +0200, na pl.rec.modelarstwo, Michał napisał(a):
Kwas octowy lodowaty pięknie nadtrawia powierzchnię plexi i staje się ona przeźroczysta. Problem jest w tym, że zanurzałem przedmioty w naczyniu z kwasem (z maską przeciwgazową na pysku - serio smród niesłychany) i je wyciągałem - kwas równo odparowywał.
To tyle, nie wiem czy masz ochotę eksperymentować; może jednak pasta Nivea do zębów i Dremel...
PA, Tiret
Reply to
Tiret
Polecam paste polerska AUTOMAX do samochodow. Tubka kosztuje 5 PLN i ejst na prawde wysmienita.
Reply to
yahu
U¿ytkownik "Micha³" snipped-for-privacy@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c6rh8a$8hf$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
W sklepach z akcesoriami do telefonów komórkowych maj± p³yn do polerowania szybki wy¶wietlacza - rys nie usuwa , ale przywraca prze¼roczysto¶æ . Zbyszek
Reply to
Zbyszek S.
Użytkownik Jerzy napisał:
Na rysy na okularach ze szklami z plastyku tez dziala ??
Reply to
TomaszB
Ja uzywam do plexi i wysmienicie dziala...
Ale pewnie pleksi pleksi nei rowna ;-)
Reply to
yahu