Małe Modelarze na CD

Czy kto┼Ť robi┼é co┼Ť z tego wydawnictwa? Mam kilka pyta┼ä. Jaka jest jako┼Ť─ç? Czy to s─ů proste skany czy poddane jakiemu┼Ť
"remasteringowi" ? W jakim to jest formacie? PDF? Jak najlepiej drukowa─ç? Atrament czy laser? Na jakim papierze? Jakie┼Ť specjalne uwagi?
Leszy
Add pictures here
Ôťľ
Dnia 26-05-2008 15:27, Użytkownik Leszy napisał:

Nie wiem o skanach na CD. W sieci spotka┼éem paczk─Ö 220 zeskanowanych MM. Jako┼Ť─ç bardzo r├│┼╝na, od zadowalaj─ůcej do ┼╝enuj─ůcej. Niekt├│re wida─ç by┼éy robione z bardzo archiwalnych numer├│w bo wida─ç ┼╝e papier jest ju┼╝ nie po┼╝├│┼ék┼éy ale ┼╝├│┼éty.

Format: jpg gif

Czy to si─Ö w┼éa┼Ťciwie op┼éaci drukowa─ç? Musisz by─ç w wielkiej potrzebie. W┼éa┼Ťciwie nadaje si─Ö to raczej do wykonania w jednym kolorze np. szarym a nast─Öpnie pomalowanie. Pozdrawiam. Mariusz.
Add pictures here
Ôťľ
http://www.mazowszelok.nazwa.pl/index.php?strona 1 Chodzi mi o oryginały.
Leszy
Bonaventura napisał(a):

Add pictures here
Ôťľ
Dnia 27-05-2008 09:40, Użytkownik Leszy napisał:

Po pierwsze: Odpowiada si─Ö pod cytatem!! Po drugie: Jakie pytanie taka odpowied┼║. Niestety kryszta┼éowa kula mi si─Ö pot┼éuk┼éa a Ty nie raczy┼ée┼Ť w pierwszej wypowiedzi poda─ç linka do wydawnictwa. Po trzecie: Czy nie szybciej dosta┼éby┼Ť wyczerpuj─ůc─ů odpowied┼║ u ┼║r├│d┼éa tj. w wydawnictwie?
Pozdrawiam. Mariusz.
Add pictures here
Ôťľ
Leszy pisze:

S─ů to raczej zwyk┼ée skany, bez "remasteringu", w formacie jpg. Drukuj atramentem i po wydruku zabezpiecz to jakim┼Ť lakierem - mo┼╝e by─ç w spray'u, ja u┼╝ywam lakieru do drewna capon - 0,5l 5pln :-) i wcieram go lekko rozrzedzony rozpuszczalnikiem za pomoc─ů p─Ödzelka. Wydruk na laserze odradzam - toner si─Ö kruszy i odpryskuje. Ja drukowa┼éem skanu na bloku technicznym i by┼éo ok. Co do dalszych pyta┼ä zapraszam na papermodels.pl. Pozdrawiam!
Add pictures here
Ôťľ