[RC] Modelarze z Poznania

Witam !!!
Czy może ktoś z bardziej doświadczonych lataczy z Poznania i okolic
wybiera się w najblizszym czasie na lotnisko ?
Mam coraz większą ochotę na powtórne oblatanie trenerka "Prima"
z silnikiem 4.5cm, ale nie czuję się jeszcze zbyt pewnie i byłbym
wdzięczny za lekkie wsparcie w tej ekscytującej czynności.
(Na razie latam Twinstarem, ale pomału bierze mnie chęć na coś więcej
niż tylko kółka i ósemki wokół lotniska, a akrobacje na Twinstarze
to trochę tak jak slalom walcem drogowym...)
Reply to
Piotr Konopka