Modelarze z Krakowa ...

zapytaj pod adresem: t.kasprzycki[ciach]@[ciach]wp.pl

Reply to
Admin

Witaj.

Z tego co się orientuję to w Nowohucki Centrum Kultury przy al. Jana Pawła II jest modelarnia, a przynajmniej jakiś czas temu tam była.

Pozdrawiam Paweł Ż.

Reply to
Timochenko

Witaj, Ja jestem również z Kraka. Główna modelarnia jest na ul. Sadowej, więcej tu:

Jest też modelarnia na Reymonta, tam budują tylko modele kosmiczne, poza tym nic nie wiem. Na ul. Komandosów 22 jest malutka modelarnia, w której głównie powstają elektryki i depronowce, ale tam już nie ma miejsca dla nikogo nowego :(((

Pozdrawiam, Szymon

Reply to
Szymon