Modelarze z Krakowa ...

Czy jest w tym gronie Modelarz lub Modelarze z Karakowa ??? Jak tak
to chcia³bym siê zapytaæ o dwie kwestie .... Czy jestw Krakowie modelarnia i
jak to wygl±da z ni± ??? Gdzie mo¿na polataæ modelami (jestem pocz±tkuj±cym)
???
Z góry dzienx !!!
Reply to
Bartosz Budny
zapytaj pod adresem: t.kasprzycki[ciach]@[ciach]wp.pl
Reply to
Admin
wykaz wszystkich modelarni i Instruktorów a tak¿e nr. telefonów znajduj± siê na stronie Aeroklubu Polskiego
Jerzy
Witaj.
Z tego co się orientuję to w Nowohucki Centrum Kultury przy al. Jana Pawła II jest modelarnia, a przynajmniej jakiś czas temu tam była.
Pozdrawiam Paweł Ż.
Reply to
Timochenko
U¿ytkownik Jerzy snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych napisa³:bsplh6$uhk$ snipped-for-privacy@arrakis.solutions.net.pl...
niestety Jurku nie wszystkich, jak rozmawiali¶my kiedy¶ o tym w³a¶nie - tam jest wykaz klubów zwi±zanych w jaki¶ sposób (finansowy) z Aeroklubem,
Reply to
Renart F.
Witaj, Ja jestem również z Kraka. Główna modelarnia jest na ul. Sadowej, więcej tu:
Jest też modelarnia na Reymonta, tam budują tylko modele kosmiczne, poza tym nic nie wiem. Na ul. Komandosów 22 jest malutka modelarnia, w której głównie powstają elektryki i depronowce, ale tam już nie ma miejsca dla nikogo nowego :(((
Pozdrawiam, Szymon
Reply to
Szymon