Topnik do lutowania stali ???.

Witam Kto z Kolegów wie gdzie w Warszawie dostanę topnik do lutowania stali ( najlepiej taki na bazie chlorku cynku). Znalazłem oferty wysyłkowe, tyle
tylko, że koszty wysyłki 2 razy większe od wartości topnika. Pozdrowienia PP

Nie jestem na 100% pewny czy będzie dobre do stali, ale może to od Goździkowej? (Etopiryna, Polopiryna, Aspiryna itp na bazie kwasu acetylosalicylowego). To przynajmniej jest szansa mieć pod ręką. Ewentualnie dowolny inny kwas, który zeżre powłokę tlenków i ma rozpuszczalną sól żelaza II: solny, siarkowy, azotowy, octowy, cytrynowy, ale nie fofsorowy (cola), bo to daje powłokę z nierozpuszczlanego fosforanu. Może by dobre do odrdzewienia, ale do lutowania watpię.
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl