Gdzie depron w Warszawie?

Witam.
Czy ktoś z Was orientuje się czy w którymś z supermarketów budowlanych (lub innych sklepów) w Warszawie jest dostępny depron? Sprawdziłem
ostatnio Castoramę Włochy i Leroy Merlin kawałek dalej w stronę Ursusa. W obydwu jest tylko styropian. W Castoramie znalazłem co prawda coś w rodzaju depronu, ale tylko o grubości 3cm (w plasterki mam kroić czy co? ;-) ). Gdyby ktoś powiedział mi gdzie można kupić depron (jeżeli w ogóle gdzieś jeszcze można kupić) to byłbym wdzięczny.
--
RUN"
Press PLAY then any key:

modelarski na Bitwy ?
12 zeta za caaałkiem spory arkusz
PMK
napisał:

Dzięki, w międzyczasie byłem ponownie w Castoramie i trafiłem - na dziale z panelami podłogowymi, nazywa się to Izofloor, ma 6mm grubości i ładny jasnozielony kolor :-) , cena ok. 6zł za pojedynczy arkusz 120 x 50 cm. Paczka 10 szt. - 40zł.
W weekend zabieram się do klejenia ;-)
--
RUN"
Press PLAY then any key:

ale wiesz, że zielone nie lata, prawda ?
PMK
Zim nie lata. Latem lata. Tak jak dwa te same bieguny magnesu si odpychaj, tak zielony model z zielon traw te.
napisał:

No i że czerwone samochody są szybsze od innych :-)
--
RUN"
Press PLAY then any key:

Gładki aby ten depron z obu stron? bo ja spotykałem tylko takie arkusze rowkowane z jednej strony.
napisał:

Rowkowany niestety.
--
RUN"
Press PLAY then any key:

ponieważ pytanie do mojego posta, to odpowiadam, tak gładki
PMK
napisał:

Nic podobnego. Pytanie do mojego posta. Zobacz sobie w references postu Tomka :-)
--
RUN"
Press PLAY then any key:

zobacz cytat :)
PMK

Za dużo mi się wycięło może. Nie lubię odpowiadać pod spodem, to jakaś niezrozumiała dla mnie maniera.
A w temacie... dzięki za wyczerpujące odpowiedzi - obie były równie cenne. :)
Pozdrawiam, Tomek
napisał:

No właśnie. I references i cytat wskazują na to że pytanie było do mojego posta.
zostawił cytat z mojego posta
i pod tym cytatem dopisał swoje pytanie o rowkowaność ;-) depronu.
No ale dajmy już spokój...
--
RUN"
Press PLAY then any key: