Chciałabym prosić o radę-żywica?

Temat tylko troszeczkę OT :) regeneruje drzwi do lodówki- mają plastikową listwę ( biały twardy plastik) w dwóch miejscach widać pęknięcia, a w jednym odłamanie (brak listwy na 2-3
cm) Chciałam dorobić, zaszpachlować (same drzwi będą malowane) Patrzyłam na allegro, ale nic mi to nie dało, nie wiem co wybrać i czy w ogóle są szanse na zrobienie czegoś takiego. Samych listew nie można kupić, wymiana drzwi to 1200zł więc bez sensu
Tu jest fotka http://www.animowany.eu /
Może ma ktoś jakis pomysł? Zdolnosci mamualne posiadam:) może nie aż modelarskie, ale nie jest źle.Narzędzia też jakies sie znajdą... Z gory dziękuje za wszelkie sugestie Tama

poszukaj lepiej jakiegos kleju.Do zaszpachlowania ubytków napewno nada sie dwuskładnikowa szpachlówka do blachy najlepsza ta na bazie włókna szklanego po wyschnieciu mozna uzyskać perfekcyjne powierzchnie a trzyma sie doskonale niemal wszystkiego.Szpachlówka jest sprzedawana w cenie ok 13 zł w skład wchodzi puszka szpachli ok 100 g i tubka z czerwonym utwardzaczem bardzo smierdzi to ale jest super

Przejrzałam oferty szpachlówek, czy one maja konkretne kolory? bo raczej wynika z moich poszukiwań ze po tym musiałabym pomalować cała listwę. Czy wobec tego istnieje trwała farba do pomalowania plastikowej listwy (która w swej srodkowj częsci jest uchwytem do otwierania lodówki) Musiałaby dobrze ytzymać się powierzchni i być odporna na scieranie i zaplamienie... pewnie istnieje gdzies w laboratoriach,ale czy mozna takie coś kupić? a moze sa szpachłówki w okreslonym kolorze?
Poszukaj szpoachlówki poliestrowej Novol Finish - jest biała, ale po dodaniu utwardzacza (czerwonego) dostaje lekko różowawego odcienia (bardzo słaby, jeśli dodasz odpowiednią ilośc utwardzacza...). Jest dość trwała, do takich kosmetycznych zabiegów w sam raz (chyba że ma ona przenosić jakieś obciążenia, to może byś nienajlepiej-praktycznie nie jest elastyczna). Łatwo się nakłada i dobrze poleruje. Powinieneś bez problemów dostać ją w sklepach typu Leroy-Merlin i przypuszczam że w jakichś blacharsko - motoryzacyjnych (to właśnie ta szpachla, którą panowie z komisów samochodowych "ubezwypadkowiają" samochody;-).
Maciek K.
Off Topic
Też bym chciał miec takie problemy :-)
Pozdrawiam
Jacek

Może oklej to z zewnątrz białą tapetą kuchenną z podkładem klejącym, taśmą, wtedy pod tym możesz pokleić i uzupełnić czymkolwiek bez obaw o wygląd
zbyszek

Miałem podobny problem ze zmywarką - też kawałek listwy brakował (wyłamał się). Ja szukałem podobnych profili w: 1. sklepie z białymi panelami ściennymi (prawie,prawie...) 2. sklep z korytami do kabli (Elda - prawie,prawie...) 3. producent okien - tutaj trafienie. Dostałem profil + 30 zł kosztowało mnie jego dopasowanie (cięcie i frezowanie) i listwa nie do odróżnienienia. Pozdrawiam TS