[żywica/plastik] Sokół 1000

Na stronie sklepu Jadar pojawił sie model motocykla Sokół. Napewno fajnie prezentowałby sie na dioramie,bo mało jest polskiego sprzętu w 1/35, szczególnie modeli wysokiej jakości ale... Przysłowiowe "ale" w tym przypadku wynosi prawie 150 pln! Co myslicie o takiej cenie za ten model??!! Sam nieraz inwestowałem sporo kasy w jakiś model jednak to już przesada.

Reply to
Artur

Cześć!

Moje pierwsze przemyślenia były bardzo negatywne... ale obejrzałem go w sklepie i trochę zmieniłem zdanie. Model wygląda naprawdę nieźle - całe mnóstwo drobnych części, blaszka i kalkomanie. Wprawdzie w 35 motocykl jest bardzo mały ale na pewno efektowny. Co do ceny, po pierwsze wersja bez płytki CD kosztuje ok 130 PLN. To w dalszym ciągu dużo ale nie trzeba dokupować blaszek no i to jest żywica. Nowe edycje Tamiyi czy Dragona mają jeszcze bardziej kosmiczne ceny a drugie tyle można jeszcze wrzucić w dodatki (gumowe gąsienice w modelu za 150PLN!!!). Nie mówiąc już o zachodnich producentach żywicznych zabawek bo w takim Accurate Armour bez 60 funciaków nie ma co oglądać. Podsumowując, jeżeli ten worek drobniutkich części składa się bez problemów to może być warty swojej ceny, szkoda tylko że w komplecie nie ma choćby jedej figurki. Pamiętaj też że główna klientela modelarska żyje za wielką wodą i dla nich 30 USD to jest dobra cena.

Pozdrawiam, Piotrek

Reply to
psurma

Dnia 2003-08-24 13:10, Użytkownik snipped-for-privacy@WYTNIJTOtau.waw.pl napisał:

Witam !

Fotke modelu - co prawda nie najlepszej jakości można już od dłuzszego czasu zobaczyć na PWM

Andrzej Hołowacz