Narz臋dzia r臋czne na rynku - Wasze opinie.

Witam Troch臋 po lekturze - kilka post贸w ni偶ej - "Gwintownik....", ale od dawna mnie korci艂o, szczeg贸lnie, po nabyciu po rewelacyjnej cenie, zestawu tarnik贸w do
drewna, w kt贸rych z臋by z艂o偶y艂y si臋 przy pierwszym pi艂owaniu sosnowego klocka !
Ciekaw jestem Waszych opinii, przyk艂ad贸w firm produkuj膮cych dobrej jako艣ci narz臋dzia za przyst臋pn膮 cen臋.
Wiem, 偶e kryterium przyst臋pna cena jest wzgl臋dne, ale na przyk艂ad pewno艣膰, 偶e c膮偶ki z serii narz臋dzi "profi" znanej Skandynawskiej firmy za bodaj 120 PLN s膮 wysokiej jako艣ci, nie zawsze oznacza 偶e s膮 realnie w zasi臋gu kupuj膮cego.
Moje do艣wiadczenia wskazuj膮 na dwie firmy - narz臋dzia dost臋pne w Polsce - Stanley, oraz niemiecki (chyba) Lux.
Pozdrowienia
--
Wys艂ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

Pilniki polskiej firmy VIS-inne produkty tak偶e
wiadomo艣ci

Sprecyzuj troch臋, o jaki typ narz臋dzia Ci chodzi.
Polecam no偶e firmy Olfa: http://www.olfa.com.pl
Pozdrawiam, Szymon
--
Wys艂ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl