Silnik MVVS 2.5 nie odpala po d?u?szym chodzeniu

Witam.
Od niedawna mam silnik mvvs 2.5 ccm. Jest to mój pierwszy silnik.
Silnik udało mi się uruchomić i wyregulować na podstawie instrukcji
znalezionych w necie.
Silnik pracuje normalnie, płynnie reaguje na zmianę położenia
przepustnicy, i wszystko byłoby O.K,
gdyby nie fakt, że po zgaszeniu nie chce wystartować ponownie. Dzieje
się tak tylko po kilku minutach chodzenia na wyższych obrotach.
Czasem trzeba czekać ponad 15 minut zanim będzie go można ponownie
uruchomić. wcześniejsza próba uruchomienia silnika zazwyczaj kończy
się
jednosekundową pracą silnika, po której silnik traci sprężanie i nie
da się już go odpalić.
Czy ktoś spotkał się już z podobnym problemem i wie jak temu zaradzić?
Z góry dzięki za pomoc.
P.S.
Czy ktoś zna dobrą stronę z opisem regulacji silnika mvvs 2.5 z
firmowym gaźnikiem?
Reply to
mp0011
jeśli to nie nowy silnik to może świadczyć o luzie tłok cylinder i spadku kompresji kiedy "mazidła" rozgrzane lub zmienić skłąd paliwa.
Pozdrawiam Zdzisław
Tramp
Drogi Kolego Jaki masz rodzaj świecy żarowej ciepła zimna czy wyścigowa. Ja w mvvs 6 miałem podobne problemy. Poszukaj świecy zimnej i sprobuj odpalić na gorącym silniku. Powodzenia.
snipped-for-privacy@gmail.com pisze: > Witam. > > Od niedawna mam silnik mvvs 2.5 ccm. Jest to mój pierwszy silnik. > Silnik udało mi się uruchomić i wyregulować na podstawie instrukcji > znalezionych w necie. > Silnik pracuje normalnie, płynnie reaguje na zmianę położenia > przepustnicy, i wszystko byłoby O.K, > gdyby nie fakt, że po zgaszeniu nie chce wystartować ponownie. Dzieje > się tak tylko po kilku minutach chodzenia na wyższych obrotach. > Czasem trzeba czekać ponad 15 minut zanim będzie go można ponownie > uruchomić. wcześniejsza próba uruchomienia silnika zazwyczaj kończy > się > jednosekundową pracą silnika, po której silnik traci sprężanie i nie > da się już go odpalić. > > Czy ktoś spotkał się już z podobnym problemem i wie jak temu zaradzić? > > Z góry dzięki za pomoc. > > P.S. > Czy ktoś zna dobrą stronę z opisem regulacji silnika mvvs 2.5 z > firmowym gaźnikiem? >
Reply to
Wojciech
Drogi Kolego Jaki masz typ świecy zimny , ciepły. Jest to niezmiernie ważne dla prawidłowej pracy silnika żarowego a w szczególności MVVS-ów.
[...]
Użytkownik snipped-for-privacy@gmail.com napisał: [...]
Miałem kiedyś mocno zużytego Cox'a 1,5ccm. Słabe sprężanie miał nawet wtedy, gdy był zimny. Był odpalany ręcznie. Pomagało mocne przelanie silnika przed odpaleniem. Odpalanie mechaniczne na dużym przelaniu może być niebezpieczne dla silnika. Pamiętaj, że gorący silnik powoduje błyskawiczne odparowywanie metanolu.
Marek Kowalski