Nowy gracz na rynku aparatur ?

Witam Sprowokowany postem z innego forum, wszedłem na stronę Wakera. Sądząc z opisów i ze zdjęć aparatur, wysoko mierzą.
http://www.walkera.com/en1/productClass.jsp?proId=W
Pozdrowienia PP

Ale za to mają bardzo dziwne aparatury. Model 7 kanałowy jest wyłącznie PCM - nawet nie da się podłączyć interfejsu czy kabla trenera bo nie ma w środku sygnału PPM. Kilka dni temu wpadła mi w ręce WK-0408. Aparaturka zrobiona na ATtiny :-) !, też nie ma w obwodach sygnału PPM. Nie wiem jak z odbiornikami, ale prawie na pewno nie będą współpracowały z typowymi. Moim zdaniem za bardzo się alienują odchodząc od utartych standardów. To dobrze nie wróży.
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl

Ciężko mi powiedzieć cokolwiek konstruktywnego, bo nie oceniałem pod tym kątem. Nie wiem nawet jakie przyjać kryteria oceny. Drążki się ruszały, dodatkowe przełączniki raczej średniej jakości (w Opticu są o klasę lepsze). Same pudełko sugeruje raczej klasę niższą - powiedzmy 3 w 10 punktowej skali. Taka przyzwoita 1-razówka dodawana gratis do modelu ;-)
--
Piotrek.
http://www.pitlab.pl