człowiek się całe życie dowiaduje nowych rzeczy...

"Podwójna przemiana oznacza, że nawet, jeżeli ktoś będzie miał taki sam kanał kwarcu, to nie spowoduje on żadnych zakłóceń. "

Reply to
KiT

Taaa, przyzwyczaiłem się do tego że ludzie plotą różne bzdury, ale wypisywanie takich "głodnych kawałków" może być niebezpieczne dla czyjegoś portfela, a nawet zdrowia :( Pozdrawiam, Robert

Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

witam. Kupiłem nowe radio z komputerem i zapoznaje się z oprogramowaniem i mam pytanie do posiadaczy tego radia . Chodzi o to czy jest jakaś możliwość zmiany 6 kanału obsługującego drugą lotkę na kanał 5 -dla mixa klapolotki. (mam instrukcje po niemiecku) Mam drugi odbiornik Rex 5 kanałów i jeżeli byłaby taka możliwość to byłoby fajnie. Wiem ze można rozebrać rexa i z dekodera zmienić kanał 5 na 6 ale to trochę ryzykowne przy tym odbiorniku. Pozdrowienia z Krakowa Moja strona

A.Bodzioch

Nie ma szansy na zamiane w nadajniku. Pozostaje rozpruć Rexia - to faktycznie b.ryzykowne ale nie jest niemożliwe. Plytka tam jest zagięta pod kątem 90 stopni - jak rozłożysz to pękną scieżki. Pozdrawiam Ryszard

Użytkownik "A.Bodzioch" snipped-for-privacy@krakow.enion.pl> napisał w wiadomości news:006301c5e5d1$5ae91f00$21058c0a@ABODZIOCH...

Reply to
Ryszard Kaleta

No chyba żeby spróbować z mikserem uniwersalnym i związać kanał 5 (podwozia) z kanałeł 6 (klap) przy wartości miksera 100%. Sam jetem ciekawy co wyjdzie przy aktywnym mikserze klapolotek FLAPE. PZDR Ryszard

Użytkownik "Ryszard Kaleta" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dkv3su$g4c$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Reply to
Ryszard Kaleta

witam. Dzięki za informacje. Będę próbował ale chyba kupie sobie nowego Rexa 7. Pozdrowienia z Krakowa Moja strona