RWD 9

Witam wszystkich:) Poszukuje planow (oprocz tych z Miniaturowego Lotnictwa) i zdjec RWD 9. Szczegolnie (choc nie tylko) chodzi mi o AeroPlan nr -y 4 i 5/96, 1/97, 2 i

3/99 oraz Modelarz 5/98. Xsera, skany, wypozyczenie - godze sie na wszystko Baaaaardzo bede wdzieczny za wszelka pomoc.

Pozdrowionka Pawel snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

Reply to
Paweł FIUK

Witaj Paweł!Czy w dalszym ciągu poszukujesz materiałów nt. legendarnego samolotu RWD9? Jeżeli tak, to napisz na priv. Mam bardzo dużo ciekawych materiałów na interesujący Ciebie temat! Pozdrawiam.Ludomir

Reply to
lrogalski

Witam Zajrzyj na stronę

są tam plany RWD9do pobrania. Pozdrowienia

Reply to
Paweł Pracki