[RC]Starcie aparatur, Optic 6 vs. MX-12

Witam!
Juz mi niewiele zbierania pozostalo do nowej aparaturki, teraz znowu sie glowie ktora to z tych dwoch mam wybrac?
Pisze znowu gdyz... najpierw chcialem Optica, ale naczytalem sie sporo na RCGroups i w innych zrodlach... wlos mi sie zjezyl. Teraz chce MX-12. Ale im blizej zakupu tym wieksze watpliwosci.
O Opticu w sieci jest sporo informacji, wiec o ten sprzet nawet nie smiem zawracac glowy. Natomiast o MX-12 jest jakos malo informacji, przynajmniej po polsku lub angielsku. Prosze wiec uzytkownikow tej aparatury o opinie na jej temat, co Wam w niej przeszkadza a co bardzo podoba? Co byscie do niej dodali?
Bardzo tez bym prosil o instrukcje do MX-12 po polsku lub angielsku - szukalem i nie znalazlem. Moj majl to Domanizator@[NOSPAM]Tlen<kropka>PL (nazley wyciac "[NOSPAM]" i przerobic "<kropka>" na kropke).
Pozdrawiam i prosze o pomoc!
--
Mariusz

HTTP://Doman.XT.PL
Użytkownik "Doman" napisał w:
Teraz chce MX-12. Ale im blizej zakupu tym wieksze watpliwosci. .........
Skombinuj trochę zmiękczacza i weŸ na spytki Moresa. Człowiek zyczliwy, miasto to samo - powinno sie udać. Pewnie na brak timera będzie narzekać ;-) A może by dokoptować posiadacza optica i gdzies na mieœcie przy zmiękczaczu zrobic "ring - bezpoœrednie starcie"? Chetnie pokibicuje i stawiam zmiekczacza za prawo publikacji wyników starcia. Apaartury na czasie i warto zrobić porównanie. Chętnie pokibicuję, a w Nadarzynie udostępnię lokal :-).
Krzysiek "kojot" Choroszko

Oj, juz narzekal i to jak! :-]

Swietny pomysl! O ile Mores sie zgodzi pomeczyc swojego MX-12. Mores jestes tam? ;-) Kandydatow z Opticem mozna znalezc, kwesta zapytania. Wiesz, ja ostatnio zalatany czlowiek jestem, ale na pewno wypracujemy jakis termin. Teraz wychodze, ale jak wroce to odezwe sie na majla.
Ring jest, wzmacniacze beda, kandydat MX-12 jest, termin bedzie ustalony. Tylko gdzie przeciwnik? Czy ktos sie odwazy? ;->
Pozdrawiam!
--
Mariusz

HTTP://Doman.XT.PL

Witam, witam, trochę mnie tu nie było...;)) Jak już pisałem gdzie się da, najbardziej upierdliwym jak dla mnie jest brak w MX12 ustawianego timera. Z tego co wiem, w Opticu mozna liczyć czas zarówno do przodu - przesuwając drążek przepustnicy, jak i ustawić sobie np. alarm po 15min. W MX12 jest tylko ogólne odliczanie czasu pracy nadajnika w danym modelu. I już, koniec, no można jeszcze zresetować timer... MX12 zakupiłem głównie z myślą o śmigłowcach, i w tym przypadku zapewne sprawdzi się dosyć dobrze. (Chociaż teraz chyba wybrałbym Sanwę RD8000) Co do programu samolotowego to specjalnie sie nie zagłębiałem, tym bardziej, że aktualnie jestem w trakcie budowy pewnego "cudu" firmy SIG. Jeżeli Doman chcesz, to możemy się umówić na organoleptyczne poznanie tego nadajnika. Pozdrawiam. Marek

Ja też mam doœć oglšdania aparatur przez 15 calowe okienko. Chciałbym podotykać. :) Mieszkam pod Wrocławiem. Optica pomacałem w modele.sklep.pl w DH Renoma na Œwidnickiej. Całkiem sympatyczny, ale się nie zakochałem. A MX-12? Czy ktoœ wie, gdzie we Wrocławiu można organoleptycznie poznać tš aparaturę? Podobno przeważa tu Hitec, ale może...
Pozdrawiam, Wiesiek.
Witam Mam od 3 tygodni MX-12. Co konkretnie chciałbyś wiedzieć? Mogę ją porównywać tylko z tym co miałem wcześniej, czyli MC-12 o to dosyć ogranicza opinie. Poszukaj na forum PWM, było tam trochę opinii o niej. Przeczytaj też mój post z 20.11. na ten temat. Mam pełną polską instrukcję - wyślę na priv.
Pozdrawiam Marek Popów Latające RC