Graupner MC-19+ MX-12

Witam Potrzebuję połaczyć w trybie nauczyciel (MC-19)/ uczeń (MX-12) oba nadajniki. Z tego co znalazłem w internecie to potrzebny jest moduł nauczyciela -
3290.19 do MC-19 i kabel połaczeniowy 3290.8 . Co do kabla to wypatrzyłem na zdjęciu wtyczki mini jack stereo (od strony MC-19) i min jack mono (od strony MX12). Jeśli chodzi o moduł 3290.19 to ma on szrokie złącze z trzema przewodami dołączone bezpośrednio do gniazda mini jack stereo. I teraz moja prośba - jeśli ktoś z Was posiada wymieniony moduł i przewód połączeniowy i mógłby mi narysować jego schemat lub podać połaczenia byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam Bobo
A ja dołącze się do postu kolegi z tym, że ja mam pytanie dotyczące połączenia ze sobą dwóch nadajników MX16. Czy ktoś z kolegów ma może kabel Trener-Uczeń? http://www.cyber-fly.pl/produkt-401.html
Czy w tej większej wtyczce jest jakaś elektronika? Kabel zakończony jest z jednej strony mini jack mono a z drugiej mini jack stereo - jaki jest układ połączeń? Oryginalny kabelek trochę kosztuje, a jeżeli miały by to być dwa pospolite wtyki i 2m zwykłego kabla to może lepiej sobie samemu takie coś polutować
Pozdrawiam Niedzwiedz100