Graupner MC - 12

Hej,
mam pytanie odnośnie MC - 12. Byłem na stronie
i ku
mojemu zdziwieniu zobaczyłem ze ta aparaturka ma zaje... te możliwośći. Tylko
teraz nie wiem Czy ta która jest oferowana w handlu za te 1200 zł. to ta co ma
wszystko czy tylko część tego co powinna mieć . Interesuje mnie tez cena tej
Mc - 12 ale w "pełnej krasie".
Pozdrawiam
Tomek
Reply to
Tomek
U¿ytkownik "Tomek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Ja swoj± MC-12 (u¿ywan±) kupi³em z odbiornikiem za 600 z³. Dodatkowe prze³±czniki na miksery, dual rate/expo, dodatkowe 3 kana³y (obojêtnie czy proporcjonalne czy na prze³±cznikach) mo¿na zrobiæ za nieca³e 20 z³. A sam prze³±cznik Graupnera kosztuje kilkadziesi±t.
Z reszt± ca³kiem dobrze opisane pod³±czenie dodatkowych kana³ów jest tu:
i dodatkowo w instrukcji jest te¿ wszystko opisane.
Reply to
--==PEGAZ==--
Nie słyszałem o różnych wersjach MC-12. Trudno mi porównywać szczegóły oprogramowania tej aparatury z innymi bo jestem jedynym "lataczem" w okolicy, ale po trzech latach latania jeszcze nie wymyśliłem takiego ustawienia, które w MC-12 nie dałoby się zrealizować. Chociaż programowanie jest trochę zawiłe, to idzie się do tego przyzwyczaić.
Reply to
Piotr Konopka
U¿ytkownik "Piotr Konopka" snipped-for-privacy@wlkp.top.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@wlkp.top.pl...
Zgadza siê. Nie ma takich. Jedynymi dodatkami które mo¿na za³o¿yæ s± owe dodatkowe prze³±czniki i kana³y.
programowanie
Zgadza siê. Aparaturka jest stosunkowo elastyczna. Do¶æ toporna w programowaniu, ale da siê przyzwyczaiæ.
Reply to
--==PEGAZ==--