Skrzydla styro/fornir [do 3m Juniora] - kto robi?

Czesc,
Wiem, ze jest sporo informacji historycznych, ale zakladam, ze Ci co nie
umieli moze sie juz nauczyli, a Ci co umieli moze juz nie robia... Dlatego
spytam.
Kupilem laminatowy kadlub do Juniora (SZD-51-1). Teraz potrzebuje skrzydel.
Kadlub kosztowal 83pln na allegro wiec zeby trafic na ta sama polke musze
chyba myslec o skrzydlach w technologii styro/fornir + balsowo-weglowe
dodatki.
Czy mozecie kogos polecic do zlecenia wykonania takich skrzydel. Bardzo mi
zalezy na tej informacji. Jezeli uznacie to za spam, serdecznie prosze o
informacje na priv.
Pozdrawiam,
Marcin
Reply to
Marcin :: paradox
Dnia Sun, 3 Apr 2005 21:21:40 +0200, Marcin :: paradox napisał(a):

Witaj, Osobę, którą polecę nie znam i nic u niej nie robiłem. Myślę jednak, że warto przynajmniej się z nim skontaktować.
- Jakub Bury Wszystkie skrzydła świata do 3 m Email: snipped-for-privacy@interia.pl Telefon: 058/760-28-11 kom 0507 106 352
Opis: Wykonuję skrzydła w technologii styropian kryty fornirem lub balsą oraz klasyczne żeberkowe.Maksymalna rozpiętość 320 cm.Wersje "na gotowo" lub do samodzielnego wykończenia.Przykładowa cena za skrzydła do szybowca o rozpiętości 2 m styropian - fornir 120 zł Odpowiem na każdy mail lub porozmawiam telefonicznie.Wykonuję też remonty rozbitych skrzydeł i modeli.
Reply to
Zbych
Serdeczne dzieki
OK. Jezeli uda mi sie zrobic deal, dam Ci znac jaka jakosc.
Pozdrawiam, Marcin
Reply to
Marcin :: paradox