MIG 400 vs CD-ROM

Użytkownik Vex napisał: [..]

nie wiem czy uda Ci sie uzyskac te 400g dopiero co pomierzylem jedna przerowke, zasilanie 2s li-ion laptopowe smigla GWS

5043 - 120g 5030 - 90g 6030 - 140g ale ta przerobka to taka na probe byla robiona i ma duuuza szczeline powietrzna, wlasnie szykuje sie do pomiarow 2-ch innych silniczkow

IMHO poleci Ci ale czy wystarczy do startu z wody...

Reply to
AlexY

Witam, Można prosić o link na tę stronę ?

Pozdrawiam ZD

Dnia 13-04-2006 o godz. 7:15 Vex napisał(a):

---------------------------------------------------- GUNS N'ROSES z charyzmatycznym wokalistą Axl'em na jedynym koncercie w Warszawie! Bilety:

Zbyszek Denis
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

zbiorczo

Użytkownik -==PEGAZ==- napisał: [..]

Jestem tego swiadom i dlatego o tym wspomnialem zeby byla jasnosc w jakich warunkach uzyskane zostaly takie wyniki

Sprobuje, rozumiem ze wystarczy odpowiednio przelutowac konce? Czy tez inaczej sie nawija?

Akurat w moim wypadku jest to wystarczajacy naped, skrzydlo latalo juz (i to przyzwoicie) z 280-tka zasilana 7 celami nimh 700mA AAA

[..]

Użytkownik Robert 'Heyoan' Gadomski napisał:

Staralem sie uniknac generalizowania, nie mniej prewinela sie na p.r.m. dyskusja o osiagach i wynikalo z niej ze zdazaja sie przerobki z ktorych mozna i 500g wydusic ale przewaznie wychodzi okolo 300g. Jest gdzies jakies zestawienie do ktorego mozna sie dopisywac?

Reply to
AlexY
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Użytkownik Robert 'Heyoan' Gadomski napisał:

tak tez uczynie, najpierw tylko sprawdze czemu 2 inne wykonane przeze mnie silniki nie chca wogole sie krecic

[..]

tabelka zawierajaca: smiglo, wymiary, drut, napiecie, prad, ciag, obroty bylaby IMHO dosyc obiektywna

Reply to
AlexY
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski
Reply to
Robert 'Heyoan' Gadomski

Użytkownik Robert 'Heyoan' Gadomski napisał:

obadam i zloze raport, dzieki za wskazowki

Reply to
AlexY

mo¿e spróbujesz zmierzyæ ci±g ??

PMK