Walker 400

Witam wszystkich modelarzy a zwłaszcza latających helikopterami elektrycznymi . Kupiłem Walkera 400 , dokupiłem silniczek trzyfazowy z
regulatorem ( http://www.rc-expertshop.de/start.php?d_250889_Li_Polymerakku_11_1_V_2200_mAh___Schnellladegerat818.php ) przeznaczony wybitnie do niego i oczywiście pakiet Li-Poly na 2200 mAh ( http://www.rc-expertshop.de/start.php?d_250889_Li_Polymerakku_11_1_V_2200_mAh___Schnellladegerat818.php ) też przeznaczony do tego modelu . I jestem zasmucony bo okazuje się , że jest to totalny narazie nielot . A chciałem dokupić jeszcze łopaty węglowe i tarczę sterującą do wirnika z allu . Myślę , że problemem jest albo waga obecna helikopterka ( 650 gram ) albo błędnie podane w instrukcji składanie heli , a dotyczy to zwłaszcza wirnika ogonowego , gdzie w instrukcji jest ewidentny błąd albo porównując zdjęcia Walkera 400 ( http://www.rc-expert.com/product-package.php?pid 2 ) być może wirnik powinien kręcić się nie w prawo tylko w lewo . A tego aby dokonać wystarczy włożyć odwrotnie łożysko jednokierunkowe na wale wirnika nośnego i zmienić fazy w silniczku , jeszcze tego nie zrobiłem . W każdym bądż razie helikopterek reklamowany jest jako super model do latania akrobacyjnego a ja mam problem dżwignąć go na wysokość 1.5 metra . I nie chodzi tu o umiejetności latania bo wcześniej latałem kilkoma spalinowymi na silniczki o poj. 10 cm . Miło by mi było , gdyby na tej grupie równierz zgłosiły się osoby latające helikopterami a zwłaszcza Walkerem 400 i podzielilibyśmy się swoimi spostrzeżeniami tudzież wymienilibyśmy się informacjami . Pozdrawiam wszystkich i życzę tyle samo udanych lądowań co startów ;-))) .
Ja wiem tylko tyle, ze jak rozwazalem kupno smiglowca to wybieralem pomiedzy Walkera 22 3D, a Walkera 400 - napalilem sie na ten drugi, ale kupilem W 22 3D, bo na jakims angielskojezycznym forum wyczytalem informacje, iz W 400 jest nastepca nastepcy nastepcy (podroba podroby podroby :-) ) jakiegos nielota i tez jest nielotem...
Pozdrawiam,
Szymon
Napisz jak lata Ci się Walkerem 22 3D . Mojego kupiłem 4 tygodnie temu , ale że byly akku NiMH na 650 mAh i silniczek szczotkowy to tylko wystarczyło na ustawianie heli i podnoszenia .

wystarczyło
Niestety mi sie nie lata. Kupilem go w wersji bez wyposazenia, ale zlozony. Wprawdzie sprawdzilem montaz i niektore rzeczy pozostawialy wiele do zyczenia... Lopaty, tak roznily sie masa, ze na jednej musialem dokleic tyle tasmy, ze chyba zmienila geometrie... :o) Mimo wywazenia lopat i tak telepie modelem - prawdopodobnie niewywazony wirnik (ale tego nie mam jak wywazyc...). Druga sprawa, to oska wirnika ogonowego - poprostu byla krzywa, ale to nic dziwnego, bo w przewezeniu jest tak miekka, ze wystarczylo przeturlac ja reka po desce, zeby ja wyprostowac. Zazebienie zebatek tez bylo takie, ze gdybym go nie poprawil, to pewnie byloby po nich po pierwszym locie. O kosmetyce nie wspomne, bo lepiej by bylo, gdyby kabinke dali w stanie surowym miast kleic ja tasma dwustronna, ktora zamiast laczyc czesci zbiera brud, bo jet NA kabince... Loza serw bez podpilowania nie przyjma nawet najbardziej standardowego serwa. chyba tyle narzekania... Aha najwazniejsze (czemu mi sie "nie lata") - wydawalo mi sie, ze wszystko sprawdzilem. Model dociazony zaczalem regulowac. Pol obrotow - flatter ogona, z mocowania wyskakuje statecznik pionowy, wpada w wirnik ogonowy i lamie popychacz (mimo dokrecenia srubki na max i tak jest tyle wolnego miejsca, ze bez sklejenia statecznik bedzie wypadal...). Juz ze 3 miesiace czekam na ta czesc w sklepie, gdzie kupilem model, ale chyba sie nie doczekam i bede musial zamowic w Laurencie to samo, ale do Horneta. :o)
Pozdrawiam,
Szymon
PS: Jak kupowalem model, to do sklepu przyszly 2 sztuki, oczywiscie pierwszy heli, ktory wzialem mial pekniete okucia lopat i musialem wymienic go na ten drugi z krzywym wirnikiem ogonowym. :o)

Witam, oczywiście możliwe jest, że i tutaj ktoś udzieli Ci dobrych porad, jednak wieksza szansa bedzie, jeżeli zapytasz tu:
http://www.epheli.pl/modules.php?op=modload&name=PNphpBB2&file=index
albo tu:
http://heli.waldorf.pl/forum.php
Pozdrawiam. Marek

Marek , dziękuję Ci za linki . Na pierwszym jest o Walkerach 400 dość dużo , na drugim niewiele ale być może sytuacja się poprawi .