co przywiezc z USA?

moja luba bawi w Hameryce, aj zap... z takimi "sympatycznymi" remoncikami w
domu...:( Eh, zycie..
Ale, ale, nic za darmo, niech troche polazi i poszpera za fajnymi gadzetami
dla swego Ksiecia, a co?:))
No dobra, ale kurcze, nie wiem o co poprosic, bo nie znam tamtejszego rynku.
Jestem natomiast na kupnie kompresora i aerografu, chce sprzet porzadny, dla
tego w oko wpadl mi kompresor Revella "Omega"- czy tam jest tanszy, oplaca
sie wogole cos z tamtad sciagac, takze np. aerograf? Jakie znacie firmy
modelarskie z tamtego rynku robiace w plastiku ew. drewniane modele
statkow/zaglowcow? Jesli okaze sie ze nic nie oplaca sie kupowac, to niech
przynajmniej jakies katalogi-ale jakich firm? Prosze o rade.
dziekipozdr
Jacek
Reply to
tybel
Kompresor Omega to produkt niemieckiego Revell'a i w USA siê go na pewno nie kupi. Poza tym to wa¿y ³adnych parê kilogramów - ja sam siê zdrowo zdysza³em nosz±c go. Kobietka sobie z tym nie poradzi. Aerograf natomiast to inna historia - tam s± du¿o tañsze ni¿ u nas, zw³aszcza amerykañskie Badgery i Paasche.
Na pewno mo¿esz poprosiæ swoj± lub± o kupienie w tamtejszej drogerii, czy innym supermarkecie kilku butelek p³ynu do nabyszczania pod³óg "Future", firmy SC Johnson's Wax. To tak naprawdê jest znakomity b³yszcz±cy lakier akrylowy, ¶wietny do modeli, niedostepny w tej formie w Europie. Wszystkie europejskie wyroby tego typu s± mleczne, a tamten jest klarownie przejrzysty. Wszystkie nasze Pronto i Sidoluxy mog± siê schowaæ - wiem, bo próbowa³em wszystkich. Mam jedn± butelkê Future'a, ale chêtnie kupie jeszcze jedn± na zapas. A pewnie znale¼liby siê tu jeszcze inni chêtni.
Pzdr, Pawe³
Reply to
Vodnik
!!!
!!! najtańsze areografy! komporesor scorpion za chyba 120 $ ale taki ful wypas do tego paasche albo nawet oryginalny iwaty-tam to jest w naprawde rozsadnych cenach i jak można to przywiezc ze soba a nie placic fedex'owi i ryzyka z clem to bedziesz mial super sprzet za dobre ceny. [pozostaje kwestia przywleczenia tego "zelastwa" co dla plci pieknej moze byc problemem :)))) ] pozdr Grześ
Reply to
102452