Katana PL z Artex'u

Witam. Chciałbym zasięgnąć opinii nt. napędu do modelu Katna PL produkcji Artex Poland Mam zamiar "złożyć" ten model przy założeniu że całość ma mieć jak
najmniejszą masę i mam zamiar zastosować silnika żarowy - dwutakt Zastanawiam się nad zastosowaniem OS 25 FX ze względu na dobry stosunek jego masy do osiągów ale nie daje mi spokoju czy wystarczy do latania 3D. Może ma ktoś jakieś doświadczenia z tym modelem i podobnym napędem ? Chętnie przeczytam uwagi i sugestie.

Chłopie, gdzie ty żyjesz ?
http://pfmrc.pl/viewtopic.php?tC20&postdays=0&postorder=asc&start=0
może użyłbyś gugli ?
i kilka innych adresów ....
pozdrawiam ):-(((
buwi777

Coż... pewne stwierdzenia zawsze mnie bawią, czytamy w wątku: "Proponuje Oracover jest o wiele lepsza od solarfilm" Proste i piękne, szkoda tylko, że autor zapomniał dopisać, że solarfilmy są różne i jest np. odmiana polyester, która moim skromnym zdaniem deklasuje (pod względem możliwości wykurczenia) taniochę w postaci standardowej "Oracover" (opieram to na własnych, być może skromnych, doświadczeniach). Ostatnio właśnie miałem sytuację, w której kryjąc oracoverem nagle zorientowałem się, że folia osiągnęła kres swoich możliwości wykurczania. Wielkie było moje zdziwienie, ponieważ polyester byłby dopiero "w połowie drogi" do napięcia. Ale znanaczam, że są to moje osobiste odczucia. W każdym razie nie opinia, że solarfilm jest gorszy, to chyba taki modelarski mit.
pozdrawiam, qrdl
Irek Sobotka pisze:

Na http://pfmrc.pl Koledzy rozmawiają o tym modelu.
Pozdrawiam, Gustaw
Tak się składa że ten wątek http://pfmrc.pl/viewtopic.php?tC20&postdays=0&postorder=asc&start=0 znam bo czytałem go dość uważnie i naprawdę nie chodzi mi o zbudawanie "latającego imadła" z silnikiem 10 cmm o rozp. 1250 mm przy wadze ponad 1,7 kg ale modelu o jak najmniejszej wadze Tak więc "chłopie" czytaj dokładnie to o czym inni piszą .
Pozdrawiam
Irek

http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t732&highlight=katana
http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t270&highlight=katana strona chyba 8 - tam dyskusja czy 3,5 MVVS ( a to w okolicach OSa .25 ) pociągnie
no i tu "chłopie" masz odpowiedź ( albo jej nie ma ?? )
pozdrawiam
buwi777
Wszystko się zgadza tylko, że strony od 7 do 11 pojawiły dopiero dziś po 18-tej