Instrukcja do modelu z Topmodel CZ - Quasar.

Witam! Czy gdzieś w Internecie można znaleźć instrukcję do modelu Quasar z Tompmodel.CZ (np. w PDF) ?
Gdzieś mi się zapodziała, a model czeka na złożenie ;-((
Pozdrawiam Marek GG: 1299639 *** www.rctorun.pl ***
Ten model nazywa się "the evolution".... :)
to znaczy zapodziała Ci się instrukcja nie od tego modelu... ;) PrzemoSto

Zaginęła mi instrukcja od depronowego modeliku Quasara z firmy Topmodel CZ, a nie od tego modelu co podałeś. Wiem co chce, bo miałem ją w ręku, ale "amba" w międzyczasie wcieła mi tą instrukcje.
Pozdrawiam Marek GG: 1299639 *** www.rctorun.pl ***
ja szukałem go kiedyś na stronach topmodel ale niestety znalazłem tylko ten o którym napisałem i wydawało mi się że to ten sam ale jesli nie to sorry....
Przemo