katana mini

Witam poszukuje planów katany mini o rozpiętości ok 1 m . Jeśli by się ktoś podzielił byłbym bardzo wdzięczny Marek S

Hej! myślę, że tak jak ostatnio nie dostaniesz oczekiwanej odpowiedzi. Takich planów po porstu nie ma ( rozumiem, że chodzi o model Precision Aerobatics ), a nie podejżewam, żeby ktoś rozkładał swój złożony model, aby rozrysować plany. Od czasu do czasu pojawiają się na Allegro, jednak jeżeli naprawdę tak Ci zależy na tym modelu to polecam nówkę np. z Nastika. Tam jeszcze chyba mają jakieś egzemplarze. Nie oznacza to, że nie zgadzam się z Tobą, iż cena modelu jest trochę wyśrubowana. Odchodząc trochę od tematu chciałbym dodać, że jeżeli chciałbyś ten model do typowego 3D to Katana Mini chyba nie będzie najlepszym wyborem. Generalnie model wychodzi troszkę przyciężko z obciążeniem powierzchni jeżeli chodzi o 3D. Musiałbyś użyć naprawdę superlekkiego wyposażenia i potężnego śilniczka. Jeżeli myślisz o zwrotnym akrobaciku to jak najbardziej polecam - To tak z mojego doświadczenia. Jeżeli wolno mi coś jeszcze zaproponować jeśli chodzi o 3D to polecam przyjżeć się niedawno ukazanemu się w Polsce modelowy Magic 3D firmy Phoenix Model ( ciekawa alternatywa dla exTRIM'a ;-) ). Jakość wykonania bardzo wysoka a i cena rozsądna ~290 zł. Niestety żeby wypowiedzieć się o własnościach lotnych muszę poczekać jeszcze na napęd. Niemniej jednak i wysoką jakość i wyśmienite własności lotne potwierdzają użytkownicy jednego z zagranicznych forum.
Trochę odszedłem od tematu, ale mam nadzieje, że od nikogo mi się za to nie dostanie :-)
------------------------- Pozdrowienia! Tomek www.modelarstwo.prv.pl
Vex napisał(a):

Ile waży ten model (pusty)?
Co do Katany to potwierdzam - właściwie nie ma szans zrobić mniejszej wagi bez zastosowaniu lżejszego pakietu. Mam 1700 mAh fullymax - ważacy około 160 gram. A i to niewiele pomoże bo zbyt lekki pakiet nawet po przerobieniu pierwszej wręgi w celu przybliżenia go do silnika powoduje kłopoty z wyważeniem.. Dodatkowo moja pusta nie ważyła jak podaje producent 370g ale 415g (i to bez galanterii).

Pusty z podwoziem i "mordką", bez elektroniki 270g !

Moja również. Do lotu, ze sporym pakietem 2200 mAh ważącym 170g, wychodziła w granicach 820-840g.
------------------------- Pozdrowienia! Tomek www.modelarstwo.prv.pl
Witam no to trzeba zrobić plany :) i wyciąć z basy Marek S
"Marek S" wrote:

Moze juz nie trzeba ;) http://pfmrc.pl/viewtopic.php?t258 Znajac ceny to duzo sie nie zaoszczedzi: plany corel/auto cad + wycinanie laserem na wlasna reke. No i trzeba jeszcze miec te plany w formie elektronicznej :P
Pozdr Jakub
Witam a co modelarzom już raczki nie działają ? Ręcznie nie laska ? Ale dzięki za info Marek S