dwuplat a'la ultimate

Witam czy ktoś ma jakiś podobny model ? chodzi mi o kąty zaklinowania płatów . model elektryk okropnie narowisty . reaguje dosłownie na każdy ruch steru i
niestety nie za bardzo szybuje , mam trudności z ładowaniem :( Marek S
Użytkownik "Marek S" ...

Jeśli to "decholot", to spokojnie możesz dać wszystko na 0.

No, to chyba tak właśnie powinno być. Możesz ew. zastosować 1) bardzo małe wychylenia, 1a) dual rate, 2) expo 3) lub 1a + 2

Pewnie z lądowaniem :) ech, te "ogonki". Mój Christen Eagle lubił lądować na ok. 1/4 mocy silnika, a nie na zupełnie zatrzymanym śmigle. Do szybowania trzeba go było trzymać na wyraźnie oddanym drążku. (szybowcowej doskonałości toto nie ma :)
Pozdrawiam,
Kaper www.depron.prv.pl
Witam profil dwu wypukły dość cienki . No i dość ciężki oczywiście wykorzystałem wszystkie ustawiani w aparaturze ale szukam optymalnego położenia płatów . Trudności z lądowaniem za szybko opada . Marek S