Kto mi policzy MESem wsporniki?

Mam kilka wsporniczków ktorych jakoś nie mogę sam obliczyć klasycznie.
Chciałbym to zlecić - może możecie mi poecić jakąś małą prężną firemkę.
Potrzebuje kogoś kto mi wystawi fakturę lub wykona to pracujac na umowę o
dzieło na własnym komputerze i oprogramowaniu.
lokalizacja Warszawa - istotne bo chciałbym się spotkać osobiście.
Reply to
Paweł Mierzejewski
witam,
wys³a³em wiadomo¶æ na priva ale nie ma odpowiedzi. Czy to co Pan napisa³ jest aktualne ??
Proszê pisaæ na priva
proszê w "Pawe³ Mierzejewski" snipped-for-privacy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
Reply to
Teodor Wielki