Kto mi wyfrezuje części z alumin

Cześć!

Szukam firmy w Tychach, Mikołowie, Katowicach lub najbliższej okolicy, która zechce mi wykonać 6 sztuk części z aluminium. Wielkość około A4, płyta aluminiowa (dowolny stop) 5 i 10 milimetrów. Rysunki mam w Corelu 9. Materiału nie mam.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Reply to
Krzysztof Tabaczyński

Zabrzmi dziwnie, ale kim jesteś i do czego Ci to potrzebne? __ Pzd, Irek.N. (irek na serwerze 1024.pl)

Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk

Użytkownik "1024 Ireneusz Niemczyk" <adres snipped-for-privacy@jdziesz.w.starym.archiwum> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@jdziesz.w.starym.archiwum...

Odpowiem nie mniej dziwne. Skoro ma pieniądze i postanowił za to zapłacić, to na mój gust może sobie to później nawet oddać na złom.

Reply to
Robert Tomasik

Ale to brzmi jak być może chęć wykonania płyty pod worek do nurkowania. I może wtedy warto, po inżyniersku, przedyskutować, że ze stali kwasoodpornej lepsza...

~BitPump

Reply to
~BitPump

Na zlom moze oddawac, gorzej jak frezer pojdzie siedziec za wspoludzial :-)