Kto mi wyfrezuje części z alumin

Cześć!
Szukam firmy w Tychach, Mikołowie, Katowicach lub
najbliższej okolicy, która zechce mi wykonać 6 sztuk
części z aluminium. Wielkość około A4, płyta aluminiowa
(dowolny stop) 5 i 10 milimetrów.
Rysunki mam w Corelu 9.
Materiału nie mam.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
Krzysztof Tabaczyński
Użytkownik "1024 Ireneusz Niemczyk" <adres snipped-for-privacy@jdziesz.w.starym.archiwum> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@jdziesz.w.starym.archiwum...
Odpowiem nie mniej dziwne. Skoro ma pieniądze i postanowił za to zapłacić, to na mój gust może sobie to później nawet oddać na złom.
Reply to
Robert Tomasik
Ale to brzmi jak być może chęć wykonania płyty pod worek do nurkowania. I może wtedy warto, po inżyniersku, przedyskutować, że ze stali kwasoodpornej lepsza...
~BitPump
Reply to
~BitPump
Użytkownik "~BitPump" snipped-for-privacy@bitpump.NSPAM.pl> napisał w wiadomości news:ept6ba$ema$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
Zróbcie mi to tak, jak JA to chcę! W zamian nie będę się specjalnie targował o cenę... Może być?
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
invalid unparseable
No to masz pecha, bo trafiłeś na grupę sci.inzynieria, a nie rob.frezerzy :-)
Konrad
Reply to
KA
Użytkownik "KA" snipped-for-privacy@b.c napisał w wiadomości news:eptej9$coe$ snipped-for-privacy@>>
Jeszcze trochę poczekam... :-)
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
invalid unparseable
I słusznie. Moje pytanie nie miało złych intencji. Po prostu jeśli jesteś hobbystš to zapraszam do Bielska-Białej gdzie odfrezuję Ci to gratis (materiał Twój lub za niego zapłacisz), jeśli zaś jest to Twoja praca - wybacz ale nie mam czasu na to. __ Pzd, Irek.N. (irek na serwerze 1024.pl)
Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk
Użytkownik "1024 Ireneusz Niemczyk" <adres snipped-for-privacy@jdziesz.w.starym.archiwum> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@jdziesz.w.starym.archiwum...
Jeszcze rysunków nawet nie widziałeś... :-) ...oczywiście, że bardzo chętnie przyjadę do Ciebie do Bielska, ale nie mam skąd wziąść materiału.
Mogę do Ciebie napisać na adres prywatny?