[RC] Wybijcie mi z głowy Taxi III E

Witam,
Potrzebuję pomocy.
Choroba "Modelarus eRCekus Elektrykus", na którą zapadłem ponownie rok temu
po 15 latach przerwy znacznie się ostatnio nasiliła.
Ostatnio pojawiły się nowe objawy w postaci uporczywego otwietrania strony z
trenerkiem Taxi III E:
się w nią oraz poszukiwania innych tańszych miejsc (na razie
najtańszy jest Hollein).
Pokazałem to żonie, licząc na jakąś ostrą reakcję, która mnie uleczy, ale
zamiast tego usłszałem:
"O jaki ładny górnopłat... I ładnie pokryty folią - wolę takie od tych
twoich styropianowych".
Tu oczywiście sam jestem sobie wininen, bo ciągłe opowiadanie jej o swoich
modelach zaowocowało wzrostem jej świadomości i akceptacji dla tej mojej
choroby.
Pomóżcie szybko znajdując jakieś wady tego trenera konkretnie lub dowolnie
inne, które uchronią mnie przez zakupem.
Czuję że zaraz pojawią się kolejne objawy w postaci chęcia wyjecia karty
ktredytowej itp.
Pozdrawiam,
Adam Niedźwiadek
Reply to
Adam Niedzwiadek
sprobuje Ci to wybic z glowy: jest brzydki ;) marna kolorystyka ;) drogi ;) to prawdopodobnie nie uleczy twojej choroby, ale moze sprobuj skonstruowac sobie cos podobnego sam. konstrukcja raczej prosta, a satysfakcja + zaoszczedzone $$ bankowo wynagrodza ci drobne roznice [jezeli takowe wystapia] pozdro bronek chory na Pepito i Loop Graupnera :^)
Reply to
bronek
170$ za takiego trenerka ??? z przesylka wyjdzie pewnie z 200 jak ominie clo ;) za taka kase i z odrobina checi i umiejetnosci zrobisz sobie cala eskadre pozdr Darek_J
Reply to
Darek_J
Witam,
Ja mogę go mieć za 110EUR i bez kosztów przesyłki.
Adam
Reply to
Adam Niedzwiadek
Witam, Z wad widzę jedną: Bez pływaków wygląda wyjątkowo szpetnie, jak nic trzeba dokupić. Na szczęście są w ofercie na końcu strony..... ;-)
Pozdrawiam ZD
--------------------------------------------------------------------------- Ile zarabiasz, internauto? Wypełnij ankietę i wygraj atrakcyjne szkolenie! Kliknij <

Zbyszek Denis