Zakupy w USA - Kto mi sprowadzi taki model ?

Interesuje mnie taka maszyna:
chêtnego do sprowadzenia mi takiego modelu. Oczywi¶cie za jak±¶
dodatkow± op³at±. Ewentualne oferty prosi³bym o przes³anie na priva.
Interesuje mnie szacunkowy czas sprowadzenia i kwota koñcowa.
Pozdrawiam, Micha³.
Reply to
Gelerth
U¿ytkownik "Gelerth" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:dibr4e$dt2$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...
zapytaj tego cz³owieka gg4921201
Wiesiek
Reply to
RW
U¿ytkownik "RW" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:dibsqv$hvh$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...
lub

RW
Model maja w ofercie Czesi
w Warszwie mozesz kupic przez CSM (sklep przy Bitwy Warszawskiej), przynajmniej tak wynika z moich rozmów w sklepie
I kilka uwag do modelu: Silnik do niego to minimum YS1.10 a optymalnie to YS1.40 i z takim teraz latm. Serwo od kierunku trzeba umiescic w srodku, a od gazu tuz przy silniku, a i tak model z YS1.10 wymaga dowazenia 50g na przód. Zawiasy w zestawie sa wyjatkowo nieudane: po pó³ roku intensywnego latania wlasciwie urwalem juz wszystkie poza jedna lotka. A poza tym model lata przecudnie.
Pozdrawiam Slawek
Reply to
Slawek Kaczynski
Czy ktoś moze już kupował coś za pośrednictwem tej firmy? Czy to nie jest jakaś ściema?
RW napisał(a):
Reply to
pyza1987