Zakupy w usa

Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu mam nawrót modelozy. Poszukuję osoby mieszkającej w USA która pomagała w realizacji zakupów w tamtejszych sklepach
internetowych. Czy ktoś widział lub czy ktoś wie czy jeszcze ten polski kontakt działa na tamtym terenie. O ile pamiętam podpisywał się Zbynek. Pozdrawiam i czekam na info.

udało mi sie pomylic wątki . pare poniżej jest odpowiedź . może by za pośrednictwem tego serwisu http://www.daktyl.com/ podobno jest taniej niż orzez koelge , wuja , ciocie itp zdostawą do domu - sam nie praktykowałem
Jerzy
--
snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
www.azt.tarman.pl