Instrukcja obsługi do nadajnika SPECTRUM - DX3

Cze┼Ť─ç Mam k┼éopoty z ustawieniem fail save w Spectrum - DX3. Konkretnie chodzi o to ┼╝eby po utracie sygna┼éu z nadajnika model automatycznie hamowa┼é. Mo┼╝e kto┼Ť z
koleg├│w posiada instrukcj─Ö do tego nadajnika lub podpowie mi jak to ustawi─ç. U mnie po utracie sygna┼éu model zamiast hamowa─ç przyspiesza (gaz idzie do dechy). B─Öd─Ö wdzi─Öczny za ka┼╝d─ů pomoc. Maciek

Ôťľ
http://www.spektrumrc.com/ProdInfo/Files/SPMDX30ManualHR.pdf

Ôťľ