Sanwa RD6000 - instrukcja obsługi [PL]

Witam,

Szukam instrukcji obsługi [PL] do aparatury - jak w temacie.

Znalazłem kilka postów w archiwum grupy (z podaną lokalizacją), jednak linki już nie działają a i adresy e-mail osób dysponujących taką instrukcją są już nie aktualne (maile "wracają").

Mam prośbę - jeśli ktoś posiada taką instrukcję w formie elektronicznej i ma chęci podzielić się nią - bardzo proszę o wysyłkę na adres:

marcinczu[wytnij_to]@poczta.onet.pl

Z góry dziękuję!

Reply to
wsk125