Lama v3 a symulator FMS ?

Witam !
Kupiłem symulator FMS i "aparaturkę" esky z myślą o przeskoczeniu etapu treningu na żywo na Lamie.
Mam pytanie : czy Lamę "przećwiczyć fizycznie" ; czy też rozglądać sie za helikopterkiem bardziej zaawansowanym ?
Pozdr.

Moim zdaniem kup Lamę. Są coraz tańsze, wydatek niewielki. Za to doświadczenie adrenaliny podczas sterowania modelem rzeczywistym jest nieocenione i nie do uzyskania na symulatorze. Lama może nie jest zbyt wymagająca, niewiele może i jest łatwa, ale tego doświadczenia nie przeskakuj. To lata i reaguje na sterowanie. Tanio nabyte doświadczenie przyda się napewno. Symulatory są trochę nudne, a i nie odzwierciedlają w pełni rzeczywistości. W efekcie końcowym zaoszczędzisz na tym zakupie.
w wiadomości

A może skorzystać z tego serwisu . pod0bno taniej niż w USA na miejscu , zdostawą do domu http://www.daktyl.com /
Jerzy
--